Take a fresh look at your lifestyle.

تک تک بطری های شما حساب می شوند

0


تک تک بطری های شما حساب می شوند

برای بسیاری از مردم سخت است که قبول کنند با همین زباله تولیدی هر روزشان می‌ شود در مصرف منابع طبیعی صرفه‌جویی کرده و به جای استفاده از مواد خام برای تولید محصولات نو، از مواد بازیافتی بکار گرفته می شود اما این یک واقعیت است که کل دنیا به سمت آن رفته‌ اند.

شرکت بازیافت مواد پلاستیکی Pet در سوئیس برای ترویج بازیافت و تفکیک زباله اقدام تبلیغاتی جالب توجه را خلق نموده است.
برای این منظور در تصویر تبلیغاتی پیش رو دو سطل زباله در کنار یکدیگر قرار داده شده که یکی از آنها مختص به زباله های تر و دیگری برای زباله های خشک است که کیف های پول به سمت آن در حرکت هستند.

و همچنین در گوشه ای از تصویر بطری در دست گرفته شده که بر روی آن پیامی با مضمون “کیف پول ما از بطری های است که در سطل بازیافت می اندازیم” برداشت می شود. هدف از طراحی این روش بدین جهت است که نشان دهد بازیافت نه تنها کمک به محیط زیست بلکه کمک به خودمان است.

شعار تبلیغاتی این طرح فرهنگی که برای اهمیت بازیافت مواد پلاستیکی در نظر گرفته شده ” تک تک بطری های شما حساب می شوند ” می باشد و از این رو حفاظت از محیط زیست و جمع آوری کوچک ترین مواد پلاستیک از اثربخشی ویژه ای برخوردار است.

و از جمله دستاوردهای بازیافت مواد پلاستیکی کاهش فقر، حفظ منافع، حفاظت از محیط زیست و ایجاد اشتغال می باشد که به نوعی جزء تبلیغات محیطی و فرهنگ سازی مواد پلاستیکی pet به شمار می آید.

آژانس تبلیغاتی: Spillmann/Felser/Leo Burnett, زوریخ، سوئیس
کارگردان خلاقیت اجرایی: Martin Spillmann
کارگردانان خلاقیت: Dan Strasser, Patrick Suter
کپی رایتر: Patrick Suter, Reto Vogler
مدیران هنری: Dan Strasser, Roland Buob
انتشار: ۲۰۱۱ ژوئن

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ