Take a fresh look at your lifestyle.

ایجاد جذابیت برند در تولید محتوا برای ارتقا ترافیک سایت

0

برای بهره‌مند شدن از جامعه هدف مناسب برندتان باید از یک صفحه فروش برخوردار شوید و فروش در اینجا به معنای عرضه کالا نیست! بلکه ارائه محتوایی است که مخاطب طالب آن باشد.
پیام‌های کوتاه و گیرا همراه با طراحی گرافیکی (بصری) درست می‌تواند فروش (تقاضا از طرف مخاطب) را تضمین کند و به جذابیت برند کمک کند.

همچنین گرافیک و طرح‌های بصری موجب می‌شود تا محتوای سایت شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و  به خلق بازاریابی دهان به دهان (WOM Marketing) برای برند شما شود.
web-content-management
بدین ترتیب به راحتی می‌توانید با تولید محتوای مناسب، موضوع بحث و گفتگوی مخاطبین در شبکه‌های اجتماعی شوید. برای نمونه کاری که ما در سایت آژندسرویس با خبر رونمایی تلویزیون‌های نامرئی پاناسونیک انجام دادیم.

لذا در زیر به برخی از این تکنیک‌ها اشاره می‌کنیم:

از تاثیرگذاری عکس‌ها غافل نشوید
از عکس‌ها و ویدئوهایی که بسادگی در فضای اینترنت در دسترس هستند اجتناب کنید و بدانید که هدف شما از تولید محتوا و انتشار آن علاوه بر جذب مخاطب تاثیرگذاری بر آن در راستای برندتان است. پس از طرح‌هایی استفاده کنید که هدف مشخصی را دنبال می‌کند. برای مثال برای تبریک روز جوان از طرحی استفاده کردیم که هدفون‌های پاناسونیک نیز در آن به تصویر کشیده شده بود. بدانید انتشار یک متن تمام جهات پیام شما را انتقال نمی‌دهد.

شخصی‌سازی پیام‌ها
پیام‌های شما باید رنگ و بوی برند شما را داشته باشد و  به گونه‌ایی از تصاویر مربوطه استفاده کنید که مخاطب بتواند با برند شما ارتباط احساسی (مانند یک موجود زنده) پیدا کند و این موضوع باعث می‌شود که مخاطب اعتماد بیشتری به برند پیدا کند. برای نمونه از تصاویر و اخبار مربوط به سازمان، کارکنان و فعالیت‌های شروع کنید.

استفاده از توضیحات عکس (Caption)
در محتواهای تصویری حتما از توضیحات مختصر عکس () استفاده کنید. مخاطبین زمانیکه توضیحات کوتاه عکس‌ها را می‌خوانند بسیار مشتاق‌تر می‌شوند تا تصاویر دیگری را مرور کنند.
content_inventory_banner
استفاده از ویدئو یک مزیت است
تصاویر و متون به تنهایی همه خواسته‌های مخاطب را در برنمی‌گیرند. از ویدئوهای جذاب و پرقدرت استفاده کنید و پیام خود را بصورت غیرمستقیم و مستقیم به سمع و نظر مخاطب برسانید. ویدئوهای شما می‌تواندآموزشی و سرگرم‌کننده و یا داستان‌سرایی از خط تولید محصولات و یا روند خدمات، چگونگی تکنولوژی محصولات و یا حتی مصاحبه‌ها و رویدادهای برند شما را به تصویر بکشد. مثلا در آژانس تبلیغاتی لاوان ما ویدئوهایی از روند کاری طراح گرافیک لاوان منتشر کردیم که علاوه بر مخاطبین عام، افراد دیگری را نیز به خود جذب کرد.

در آخر حفظ کیفیت تصاویر، ویدئو و خوانایی متون را در صفحه وبسایتان فراموش نکنید که این موضوع به تنهایی ۵۰% به بازنشر محتوای سایت کمک می‌کند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ