در کمپینهای ایرانی پرسش هست اما پاسخ نیست
یکی از موهبتهای هر کسبوکاری دریافت بازخورد از مشتری است. در شرکتهای پیشرفته هر ساله با در نظر گرفتن بودجههای کلان و اختصاص نیروی انسانی مجرب، اقدام به ایجاد بستری جهت دریافت و تجزیهوتحلیل آمار و بازخوردهای مشتریان میشود و براساس آن برنامههای راهبردی و توسعهای سازمان پیادهسازی میشود. در شش ماه گذشته در مجله […]
The post در کمپینهای ایرانی پرسش هست اما پاسخ نیست appeared first on iMarketor.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
iMarketor
نظرات بسته شده است.