Take a fresh look at your lifestyle.

سرنخ‌هایی که رشد هایپرکا را میسر کردند

0

هایپرکا یک سوپر مارکت آنلاین با تخفیف‌های متفاوت و گوناگون است که از ۲ ماه قبل کار خود را آغاز کرده و سعی دارد با رساندن مایحتاج خانواده­‌ها، در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود ارزش آفرینی کند، اما همیشه یکی از دغدغه­‌های کسب و کار های آنلاین، جذب مشتریان در گام اول و حفظ و نگهداری آن­ها در گام دوم به حساب می‌آید که برای یک کسب و کار نوپا می­‌تواند هم زمان­‌بر باشد و هم هزینه­‌های زیادی را بدنبال داشته باشد و به این منظور لازم است که از آن افراد، سرنخ‌ هایی (Lead) داشته باشیم.

از آنجایی که سوپر­مارکت اینترنتی هایپرکا تازه متولد شده و هیچگونه نقطه تماسی با مشتریان بالقوه خود نداشته است، تیم بازاریابی هایپرکا در درجه اول هدایت کاربران اینترنتی به سمت وبسایت هایپرکا و در درجه دوم نیاز به دریافت اطلاعات شخصی کاربران، مانند آدرس ایمیل را شدیدا احساس کردند که بخش دومی در حقیقت همان جمع‌آوری سرنخ (Lead Generation) است که از مهم‌ترین عملکردهای بازاریابی درونی (Inbound Marketing) محسوب می‌گردد.
hyperka

با مشاوره­‌هایی که کارشناسان ای‌نتورک به این سوپرمارکت آنلاین گسترده دادند ، کمپین­‌های تبلیغاتی هایپرکا با استراتژی جمع­‌آوری ایمیل شروع شد، و در این کمپین بنر و صفحه­ فرود همگی طوری طراحی شده بودند که ایمیل افراد علاقمند به محصولات هایپرکا جمع­‌آوری گردد. از آنجایی که باید یک عامل ترغیب کننده وجود داشته باشد تا کاربران جذب آن شوند. لذا سوپر­مارکت اینترتنی هایپرکا کمپین تبلیغاتی خود را به این صورت در نظر گرفت که کاربران با وارد کردن ایمیل خود می­‌توانستند از یک کد تخفیف برای اولین خرید خود استفاده کنند.
hyperka
 

با کمک و مشاوره­‌های کارشناسان Anetwork ، سوپرمارکت آنلاین هایپرکا توانست این امر را به نحو احسن نیز به مرحله اجرا برساند که نتایج حاصل از این کمپین ۳۰ روزه به صورت زیر است :

  • دریافت ۴۲۰ ایمیل
  • جذب ۵۵ عضو تلگرام
  • ثبت ۲۰۰ فاکتور فروش
  • جذب ۲۵ کاربر جدید و ثبت نام شده
  • کاهش ۵۰% رتبه الکسا از رتبه ۱۰۰۰۰ به ۵۰۰۰

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ