Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین تبلیغات محیط زیست شهری در تهران برگزار می شود

0


کمپین تبلیغات محیط زیست شهری در تهران برگزار می شود

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه اطلاعات شهروندان افزایش یابد رفتار شهروندان در سطح شهر بهتر خواهد بود به همین دلیل مدیریت شهری بدون شهروندان دانا و مسئول امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری محیطی به نقل از روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کمپین تبلیغات فرهنگی محیط زیست شهری با شعار شهر تازه در سطح شهر تهران اظهار داشت:کمپین هایی از این دست باید مستمر باشد تا تاثیرگذاری خود را در سطح شهر نشان دهد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه شهروندان فرهنگ شهروندی بالایی داشته باشند و در ایجاد شهر سالم و تازه مشارکت کنند آن شهر از شاخص های سلامت و بهداشت بیشتری برخوردار خواهد بود.

شاعری با تاکید بر اینکه شهروندی که تاثیر یک خودرو دودزا را در آلوده کردن هوای شهر بداند سعی می کند در جهت استاندارد کردن خودروی خود در سطح شهر گام بر دارد گفت: همچنین شهروندی که نقش فضای سبز در کاهش آلودگی هوا را بداند بدون تردید در راستای مراقبت از فضای سبز گام های مهمی بر می دارد و با شهرداری در جهت سرسبزی شهر، بیشتر مشارکت خواهد کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک شهروندی که نقش آلودگی صوتی را بر سلامت جامعه، شهروندان و خانواده خود بداند قطعا آلودگی صوتی ایجاد نمی کند به همین منظور معتقدم هرچه دانایی در سطح شهر بیشتر باشد، شهر سالم تر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش اصلی کمپین تبلیغات فرهنگی محیط زیست شهری افزود: این کمپین در جهت افزایش دانش و آگاهی، ارتقای سطح بینش محیط زیستی برگزار شده به همین منظور تاثیر این گونه کمپین ها را بسیار اساسی و بنیادی برای مدیریت پایدار توسعه شهری می دانم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هرچه در خصوص برگزاری این کمپین ها سرمایه گذاری کنیم، ضرر نخواهیم کرد.

شاعری با بیان اینکه اساس توسعه پایدار شهری، توسعه اجتماعی است، تصریح کرد: پایه و اساس توسعه اجتماعی کار فرهنگی، اطلاع رسانی و آگاه سازی است.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از روش های اطلاع رسانی آموزشی و ترویجی موثر در تغییر رفتار شهروندان استفاده کنیم، گفت: اطلاعات و مهارت ها باید در ارتباط تنگانگ با مسائل مشکلات و اولویت های شهروندان و مدیریت شهری باشد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سازمان های دولتی برای نقش داشتن در این کمپین ها باید نقش حمایتی داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به مشاهده تبیلغات محیط زیست شهری همزمان در فضای مجازی یادآور شد: بدون شک اطلاع رسانی بسیار گسترده و تاثیر گذاری از روش های نو و مخاطب محور صورت گرفته که می تواند بسیار در تغییر رفتار شهروندان موثر باشد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ