Take a fresh look at your lifestyle.

تولید بطری های سلفی گیر، نوآوری جدیدی از کوکاکولا

0

نوآوری هرگز متوقف نمی شود؛ اختراع جدید شرکت تولید نوشابه های گازدار کوکاکولا به خوبی بیانگر این جمله است. اخیر کوکاکولا این برند مشهور آمریکایی با توجه به تب داغ سلفی و علاقه روزافزون نسل جوان به ثبت چنین تصاویری، اقدام به تولید بطری هایی کرده است که می تواند به هنگام نوشیدن نوشابه توسط افراد از آنان عکس سلفی بیندازد.

این بطری که به آن «selfie bottle» گفته می شود، توسط آژانس تبلیغاتی Gefen برای رویدادهای تبلیغاتی کوکاکولا در تابستان ساخته شده و توسط مشتریان این برند مشهور مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

این آژانس تبلیغاتی در ارتباط با پروژه طراحی بطری سلفی گیر کوکاکولا می گوید: «کاربران سلفی های ثبت شده خود و دوستان شان را در شبکه های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک گذاشته و سپس یکدیگر را تگ می کنند، این موضوع سبب می شود تا تعداد بسیاری از افراد به رویدادهای تبلیغاتی کوکاکولا مراجعه کرده و در آن شرکت کنند چراکه با توجه به نوآوری جدید صورت گرفته افراد مایلند تا آن را تجربه کرده و لحظات خوب خود را از طریق ثبت سلفی های جالب با دیگران به اشتراک بگذارند.»

در این بطری ها که «selfie bottle» نام گرفته است، دوربینی در انتهای بطری قرارداده شده که با استفاده از یک سنسور به محض آنکه زاویه بطری به ۷۰ درجه برسد از فردی که در حال نوشیدن است عکس سلفی می اندازد. گفتنی است که مشتریان کوکاکولا که از این بطری ها استفاده می کنند می توانند بلافاصله سلفی های ثبت شده خود را در شبکه های اجتماعی فیس بوک، اینستاگرام و اسنپ چت به اشتراک بگذارند.

در همین ارتباط کارشناسان آژانس تبلیغاتی Gefen معتقدند که به دلیل عدم وجود محصولی مشابه در بازار نوشیدنی های گازدار، طراحی و تولید بطری های سلفی گیر شدیدا از سوی کاربران با استقبال مواجه خواهد شد چرا که این روزها تب عکاسی و خصوصا عکس سلفی به شدت داغ است و هیچ کس حاضر نیست یک بطری نوشابه را که یک دوربین رایگان نیز به همراه آن عرضه شده است از دست بدهد.

طراحی و تولید بطری های سلفی گیر برند کوکاکولا در شرایطی اتفاق می افتد که به نظر می رسد عرضه این محصول تنها در رویدادهای تبلیغاتی این برند معتبر و محبوب آمریکایی در فصل تابستان اتفاق خواهد افتاد چراکه در حال حاضر برنامه ریزی مشخصی برای عرضه این بطری ها در فروشگاه ها صورت نگرفته و به نظر می رسد که کوکاکولا برنامه ای برای عرضه گسترده محصولات خود در «selfie bottle» ندارد.

با این حال کارشناسان و تحلیلگران حوزه بازاریابی و تبلیغات براین باورند که در صورت استقبال گسترده جوانان و نوجوانان از بطری های سلفی گیر کوکاکولا به احتمال زیاد شاهد استفاده از این بطری ها در سایر رویدادهای تبلیغاتی این برند آمریکایی خواهیم بود.

لازم به ذکر است که امکان ثبت سلفی های جذاب توسط این بطری ها از جمله دلایلی است که مدیران شرکت کوکاکولا به تولید آنها رضایت داده و معتقدند که انتشار سلفی های ثبت شده توسط «selfie bottle» در شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان بیشتر و افزایش استقبال آنان از نوشابه های تولید شده توسط این شرکت خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ