Take a fresh look at your lifestyle.

ارائه طرح جامع تبلیغات شهری به شورای شهر اصفهان

0


ارائه طرح جامع تبلیغات شهری به شورای شهر اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان باید هرچه زودتر طرح جامع تبلیغات شهری را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری محیطی به نقل از فارس، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خدمات شهرداری اصفهان در مراسم پیاده ‌روی اربعین اظهارکرد: از شهرداری اصفهان به دلیل برپایی موکب صاحب ‌الزمان(عج) و در کربلای معلی سنگ تمام گذاشته، خالصانه و با تمام قوت خدمت‌ گزاری کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به ارائه طرح جامع تبلیغات شهری افزود: براساس مباحث مطرح شده در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان مقرر شده تا مهرماه سال جاری طرح جامع تبلیغات شهری به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: متأسفانه فضای شهر به لحاظ گرافیکی دچار اغتشاشات بسیاری است، از آنجایی که شهر اصفهان شهری تاریخی و میزبان گردشگران زیادی است، امیدواریم شهرداری اصفهان هرچه زودتر طرح جامع تبلیغات شهری را جهت تصویب به شورای اسلامی شهر اصفهان ارائه کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه سردی هوا و یخ‌ زدگی معابر ضروری است تا مناطق ۱۵گانه شهرداری اقدامات لازم را جهت جلوگیری از آب ‌گرفتگی معابر که ممکن است بر اثر سرما لوله‌های فضای سبز دچار ترکیدگی و یخ‌زدگی شوند، انجام دهند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ