Take a fresh look at your lifestyle.

ویدیو Live به اینستاگرام هم راه پیدا کرد

0

کمتر از ماه به شروع سال ۲۰۱۷ مانده و طبق روال هر ساله، همه فعالان بازاریابی دیجیتال در حال صحبت، بحث و پیش‌بینی ترندهای سال پیش رو هستند. یکی از ترندهایی که در سال آینده نیز نقش بسیاری را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی ایفا می‌کند، ویدیو Live است. این در حالی است که فیسبوک و یوتیوب در این مورد پیش قدم شده‌اند و سرویس‌های تماشای ویدیو زنده خود را ارائه می‌دهند. اینستاگرام سومین شبکه اجتماعی‌ای است که قصد عرضه این سرویس را دارد و به صورت رسمی آن را در روز گذشته معرفی کرده است.

این سرویس برای کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی خیلی ارزشمند خواهد بود؛ زیرا دسترسی به شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و یوتیوب چندان راحت نیست و اینستاگرام تنها بستری است که هموارد در دسترس است. با سرویس Live اینستاگرام به راحتی می‌توانید حال خود را با دوستان و Follower های‌تان به اشتراک بگذارید.

tumblr_inline_ogrd5uhj0m1svf3j7_540

فقط یک دکمه برای انتشار ویدیو زنده

جالب اینجاست که ویدیو شما ذخیره نمی‌شود و مخاطبان شما فقط زمانی ویدیو شما را مشاهده می‌کنند که خودتان به صورت زنده در حال فیلم گرفتن باشید. خود اینستاگرام معتقد است که این سرویس برای این بوجود آمده که هر وقت افراد خواستند، بتوانند حال و اوضاع خودشان را با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

هر کاربر اینستاگرام که در حال استفاده از سرویس Live است، در بخش Stories با یک برچسب Live معلوم می‌گردد و از طرفی، صفحه‌ای وجود دارد که پربازدیدترین ویدیوهای Live مشخص می‌شوند. این صفحه Top Live Videos نام دارد و کمک می‌کند که بتوانید تسلط بیشتری روی ویدیو‌های‌ زنده در حال پخش داشته باشید.

tumblr_inline_ogrdd7uvf21svf3j7_540

این سرویس برای کسب‌وکارها خیلی مفید است و می‌توانند راحت‌تر گزارش‌های زنده و ویدیو زنده ارائه دهند و رویدادها خود را پوشش دهند. سرویس Live هنوز فعال نشده است و در هفته‌های آینده به صورت رسمی روی آخرین نسخه اینستاگرام پدیدار خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ