Take a fresh look at your lifestyle.

لینکداین در صدر جذب مخاطبین کسب و کار

0

شاید اگر بخواهیم نگاهی سطحی به شبکه‌های اجتماعی بیاندازیم، به نظر می رسد که فیسبوک ۱٫۷ میلیاردی یا توییتر ۳۰۰ میلیون نفری بیشتر از لینکداین ۱۰۰ میلیون نفری، کاربردی باشد.
ولی با مواردی که در زیر عنوان می‌شود به راحتی متوجه می‌شوید که مثال “کیفیت برتراز کمیت است” در خصوص جذب مخاطبین هدف Business Lead Generation تنها با لینکداین بیشترین اثربخشی را خواهد داشت و شبکه اجتماعی لینکداین ۲۷۷ درصد قدرت اثربخشی نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد.

یک کمپین Drip Marketing راه بیاندازید
شما به راحتی می‌توانید با انتشار یک محتوای غیرتبلیغاتی و اشتراک با تعداد کمی از فالورهایتان به نتایجی خوبی برسید.
بدین ترتیب پس از انتشار به طرح سوالی در آن بپردازید و اتفاقات بعد از آنرا بررسی کنید. شما در این روند براحتی میتوانید تعدادی از مخاطبین هدف خود را بیابید و حتی نام خود به نظر آنان برسانید.

%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b5%d8%af%d8%b1-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d9%85%d8%ae%d8%a7%d8%b7%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1

ساخت گروه
سعی کنید با ساخت یک گروه و مدیریت آن با تولیدمحتواهای مورد نیاز اعضایی که به آن دعوت کرده‌ابد به توسعه و افزایش آن به صورت اعضا شوید و شما در این هنگام مجموعه‌ایی از مخاطبین هدف خود را بصورت بالقوه در اختیار دارید.

مخاطبین هدف خود را جستجو کنی
شما می‌توانید مخاطبین خود را بر اساس سایز کمپانی، سمت سازمانی، محل و دیگر موارد جستجو کنید و به شبکه خود وسعت دهید.

انتشار محتوا
در صورتی که محتوای خوبی را منتشر کنید لینکداین آنرا در Pulse Channel انتشار می‌دهد. بدین ترتیب شما مورد توجه جمعیت ۴۵ درصدی مدیران و مدیران ارشد این گروه قرار می‌گیرید و آنها را با نام خود آشنا می‌کنید.

در پایان به این نکته اشاره می‌کنم که در جایی ماهیگیری کنید که ماهی وجود داشته باشد، لذا در بازاریابی B2B شما باید بهترین شبکه و ارتباط را ایجاد کنید و مسلماً بهترین شبکه‌ای که بتوانید به جذب مخاطب مورد نظر برای کسب و کارتان دست یابید، Linkedin.com است!

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ