Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی علائم جهت یابی / استودیو نقطه

0

طراحی علائم جهت‌یابی و راهنمایی مسیر، یکی از زمینه‌های جذاب طراحی گرافیک و در عین حال مهم و حساس است. رعایت سادگی، زیبایی، کم‌گویی و سودمندی علائم در جهت راهنمایی مخاطبان از جمله نکات حائز اهمیت در این زمینه هستند. در این مطلب قصد داریم طراحی علائم راهنمای مجموعه آگاه که فعالیت تحقیقاتی و بازاریابی دارند را بررسی کنیم. این پروژه توسط استودیو نقطه طراحی و اجرا شده است. استودیو نقطه درسال ۹۴ توسط فرشاد سلطانی راه‌اندازی گردیده است.

وی درباره طراحی این مجموعه می‌گوید:

سفارش این کار اواخر سال ۹۴ از طرف مجموعه پژوهشگران بین‌المللی آگاه که در زمینه تحقیقات بازاریابی در ایران فعالیت می‌کند به استودیو نقطه داده شد.
در Brief اولیه ایده‌ی استفاده از پلکسی و متریال‌های هم‌خانواده‌ی آن، توسط کارفرما داده شده بود که بدلیل وجود چندین مشکل اساسی در این روش، ایده‌ی استودیو نقطه که اجرا با استیکر بود تائید شد.
هویت بصری و استراتژی طراحی مجموعه آگاه بر پایه استفاده از خطوط صاف و تیز بنا شده است، در نتیجه تلاش اولیه ما طراحی آیکون‌هایی با همین خصوصیت بود. ضمن آنکه طراحی داخلی این مجموعه که توسط تیم باغ ایرانی انجام شده است بر پایه ی همین استراتژی بود و در نتیجه در همان بررسی های ابتدایی قرار به طراحی آیکون‌هایی با کمترین جزئیات و خطوطی منظم و در عین حال با کنتراست بالا شد.

نتیجه‌ی این پروژه، حاصل یک تجربه‌ی جذاب برای ما شد.

در ادامه تصاویری از این پروژه را مشاهده می‌نمایید.

irc-project-2irc-project-3irc-project-4irc-project-5irc-project-6irc-project-7irc-project-8irc-project-9irc-project-11irc-project-12irc-project-13irc-project-14irc-project-15irc-project-16irc-project-17irc-project-18irc-project-19irc-project-20irc-project-21irc-project-22irc-project-23irc-project-33irc-project-32irc-project-31irc-project-30irc-project-29irc-project-28irc-project-27irc-project-26irc-project-25irc-project-24

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ