Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده طراحی، ساخت، نصب پل های عابر پیاده در بندرعباس

0


مزایده طراحی، ساخت، نصب پل های عابر پیاده در بندرعباس

شرح آگهی

آگهی فراخوان جذب مشارکت و سرمایه گذاری
شهرداری بندرعباس در نظر دارد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی نسبت به طراحی، ساخت، نصب پل های عابر پیاده و ایستگاه های اتوبوس تندرو شهری BRT بصورت ۳ بسته پیشنهادی هر بسته شامل ۷ ایستگاه BRT و ۳ دستگاه پل عابر پیاده مکانیزه برابر جانمایی مندرج در اسناد فراخوان در قبال استفاده از تبلیغات محیطی عرشه پلها اقدام نمایند.
لذا متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت دریافت فرم و اسناد فراخوان در ساعات اداری از تاریخ درج آگهی حداکثر به مدت ده روز به امور قراردادهای شهرداری بندرعباس واقع در بلوار امام خمینی (ره) مراجعه نمایند. (از تاریخ ۹۵٫۸٫۲۵ لغایت ۹۵٫۹٫۴).
لازم به ذکر است:
۱- هزینه نشر آگهی به عهده برنده فراخوان می باشد.
۲- میزان سپرده شرکت در فراخوان بازا شرکت هر بسته پیشنهادی به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت واریز نقدی به حساب سپرده شهرداری یا ضمانت نامه بانکی معتبر حداقل دارای سه ماه اعتبار بمی باشد. چک تضمین شده بانکی یا اسناد مطالبات قابل قبول کمیسیون نمی باشد.
۳- چنانچه برندگان اول دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب اولویت به نفع صندوق شهرداری ضبط خواهد شد.
۴- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
۵- پیشنهاددهندگان می بایست تا اخر وقت اداری روز سه شنبه مورخه ۹۵٫۹٫۹ پیشنهاد خود را که از حیث مبلغ مشخص معین و بدون ابهام بوده در پاکتهای مربوطه بصورت لاک و مهر شده در قبال اخذ رسید تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند.
۶- شرکت در فراخوان و دادن پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف موضوع ماده ۱۰ آیین نامه مالی شهرداری می باشد.
۷- پیشنهادات رسیده ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۹۵٫۹٫۱۳ در کمیسیون عالی معاملات که در محل شهرداری بندرعباس تشکیل می گردد. بازگشایی و قرائت می شود حضور شرکت کنندگان در روز برگزاری کمیسیون مجاز می باشد. بدیهی است عدم حضور مانع از تشکیل و یا تصمیم گیری کمیسیون نخواهد بود.
۸- این آگهی برابر آیین نامه معاملات جدید شهرداری می باشد و صرفا یک نوبت منتشر می گردد.
۹- سایر شرایط و مشخصات در اسناد مناقصه مندرج و متقاضیان باید یک نسخه از آن را دریافت و با قید قبولی امضا و به پیشنهادخود ضمیمه تسلیم نمایند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ