Take a fresh look at your lifestyle.

Zipcar رأی دهندگان آمریکایی را به صندوق رأی رساند

0

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها مردم این کشور و البته بخش قابل توجهی از اخبار رسانه های جهان را به خود اختصاص داده است. برگزاری رویدادهای تبلیغاتی، مناظره های داغ تلویزیونی میان کاندیداها و در نهایت تبلیغات و کلیپ های ویدئویی در حمایت یا محکومیت کاندیدای حزب مقابل از جمله اقداماتی است که فضای جامعه آمریکا را به شدت انتخاباتی کرده است.

در چنین شرایطی هرکس تلاش می کند تا به نوعی در فرآیند انتخابات مشارکت کرده و به پیروزی نامزد موردنظر خود کمک کند. شرکت Zipcar از جمله کسب و کارهایی بود که با تبلیغات گسترده درباره خدمات خود در روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قصد کرد در این فرآیند مشارکت داشته باشد.

براساس اطلاعات موجود، شرکت Zipcar با اختصاص ۷هزار دستگاه خودرو، رأی دهندگان آمریکایی را در روز انتخابات به صورت رایگان به حوزه های رأی گیری منتقل کرد.

شایان ذکر است این شرکت خدمات حمل و نقل که مقر اصلی آن در شهر بوستون آمریکا قرار دارد اعلام کرده است مشتریان این شرکت که پیشتر از خدمات این شرکت استفاده کرده و پکیج ماهانه و ۷ دلاری را خریداری کرده باشند از امتیازات بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند.

فعالیت شرکت Zipcar به هنگام انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنها منحصر به این دوره نبوده و این شرکت فعال در حوزه حمل و نقل در سال ۲۰۱۲ نیز برای انتقال رأی دهندگان به حوزه های رأی گیری تخفیفی ۵۰ درصدی درنظر گرفته بود که این موضوع سبب دوبرابر شدن سفارشات ارسالی به این شرکت شد.

با این حال و با وجود ارائه تخفیف ها و پیشنهادات جذاب از سوی شرکت Zipcar، بسیاری از خود می پرسند چه کسی حاضر است دردسرهای اجاره یک خودرو برای رأی دادن را به جان بخرد؟ در همین ارتباطKatelyn Chesley ، مدیرعامل شرکت Zipcar  دانشجویان و افراد کهنسال را از جمله کسانی دانست که از خدمات این شرکت در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده کردند.

وی در این رابطه اظهار داشت: «درحالی که بسیاری از مردم برای رفتن به حوزه های رأی گیری از حمل و نقل عمومی یا خودروهای شخصی شان استفاده می کنند بسیاری از مردم هستند که خودروی شخصی نداشته یا توانایی پیاده روی تا محل رأی گیری را ندارند این افراد از پیشنهاد ما برای حضور در محل رأی گیری استقبال کرده و با استفاده از خودروهای تامین شده توسط Zipcar به مقصد خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت خدمات حمل و نقل Zipcar در ادامه سخنان خود افزود: «خودروهای ما در نزدیکی محل کار و منازل مشتریان این شرکت پارک خواهند شد.»

وی ادامه داد مشترکین شرکت Zipcar می توانند با استفاده از اپلیکیشنی که به این منظور طراحی شده است نزدیک ترین خودرو به خود را یافته و با استفاده از آن خود را به محل رأی گیری برسانند.

کارشناسان معتقدند که با توجه به پوشش رسانه ای گسترده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اقداماتی از این دست می تواند موجب جلب توجه رسانه ها و مخاطبان آنها شده و در نهایت شرکت هایی که برای افزایش مشتریان خود از چنین روش هایی استفاده می کنند با افزایش چشمگیر مشتریان رو به رو شوند.

در همین چارچوب به نظر می رسد شرکت Zipcar  و استراتژی تبلیغاتی این شرکت به هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نتیجه بخش بوده و این شرکت آمریکایی پس از توفیق در جریان انتخابات سال ۲۰۱۲ میلادی، در این دوره نیز با اتخاذ تدابیری مشابه به دنبال افزایش مشتریان خود است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ