Take a fresh look at your lifestyle.

نقشه راه بازاریابی

0

در دنیای پرتلاطم و رقابتی با محصولات و خدمات شرکت ها و تغییرات شگرفی که روز به روز در میان برند ها از جهت جذب مشتریان بیشتر و در نتیجه افزایش سهم بازار که خود منتج به افزایش سود آوری شرکت می شود، مواجه هستیم آنچه بیش از پیش خودنمایی می کند، به کار گیری درست و مناسب از استراتژی ها و اصول بازاریابی است.

بنابه تعریف پدر علم بازاریابی، فیلیپ کاتلر، بازاریابی فعالیتی است انسانی در جهت ارضای خواست ها و نیازها از طریق فرآیند مبادله. از این رو بررسی رفتار، عادات، سلایق مشتریان و ارائه بهترین محصولات و خدمات مبتنی بر نیازها و خواسته های آنها به گونه ای که عملکرد شرکت بر انتظارات آنان فایق آید، میسر نخواهد شد مگر آنکه امروزه شرکت ها، برنامه، طرح یا نقشه راهی را برای فعالیت های بازاریابی خود داشته باشند.

کتاب نقشه راه بازاریابی، تالیف جری رکلی، ترجمه دکتر امین اسداللهی و مهدی خیرآبادی یک چشم انداز روشن از برنامه بازاریابی آتی شرکت است که در یک فرآیند برنامه ریزی شده و عملیاتی قابل اجراست.

در بخشی از کتاب آمده است: بازاریاب هایی که از نقشه راه کاذب استفاده می کنند، روی همان مسیر پرشیب و لغزنده رو به پایینی قرار دارند که بازاریاب های بدون نقشه راه نیز روی آن هستند. هنگامی که مدیران دقیق به چشم انتقادی به امور بازاریابی نگاه می کنند، مدیران بازاریابی به سختی می توانند پاسخ هایی ارائه کنند که ارزش کار آنها یا میزان مشارکت شان در نتایج مالی را نشان دهد…

این کتاب در ۱۰ فصل و به صورت کاملا کاربردی و عملیاتی برای مدیران کسب و کارها و مدیران اجرایی شرکت های دولتی و خصوصی توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ