Take a fresh look at your lifestyle.

بیلبورد تبلیغاتی که منجر به قطع شاخه های درختان گردید

0


بیلبورد تبلیغاتی که منجر به قطع شاخه های درختان گردید

چنارهای کوچکی که امروزه پس از گذشت چند سال تبدیل به درختان جوانی در خیابان ولیعصر تهران شدند، حال برای تبلیغ یک موسسه مالی بدون کارشناسی و برنامه ریزی از شرکت طرف قرارداد اقدام به قطع این درختان نموده اند.

این حال و روز چند چنار چند ساله خیابان ولیعصرتهران است که به خاطر یک بیلبورد تبلیغاتی و البته نفع مالی شهرداری تهران، قامت خم کرده‌اند تا عبوری‌ها بتوانند راحت‌تر با این مؤسسه مالی! آشنا شوند. این درحالیست که وضعیت درختان ولیعصر در سال‌های اخیر به علت شیوه نگهداری، ساخت و سازهای بلند مرتبه‌ها در شمال تهران، سنگ کاری پای درختان و سازه‌ها در نزدیکی پیاده روها، بسیار اسفبار است. خیابان ولیعصر به عنوان طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه، ۱۷ کیلومتر طول دارد و از میدان راه‌آهن تا میدان تجریش، سرتاسر سایه چنارهایش را گسترده است.

بی شک تبلیغات در فضاهای داخل شهری، بخش قابل توجهی از تبلیغات محیطی را تشکیل میدهد. بنابراین جانمایی و تعیین نقاط مناسب برای قرارگیری تبلیغات میتواند به تاثیر این تبلیغات کمک بیشتری کند و از قطع بی رویه درختانی که زینت شهر هستند جلوگیری بعمل آید تا از ارزش تبلیغاتی برند تبلیغ شده نیز کاسته نشود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ