چگونه تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم باعث تاثیرگذاری بیشتر میشوند؟ + ویدیو
ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی، سریعا نام برند تبلیغ شده را در گوشی هوشمند خود جستجو کرده باشید یا اینکه حین تماشای یک برنامه تلویزیونی، در شبکههای اجتماعی به دنبال حاشیههای پشت صحنه بگردید و بخواهید که هیچ موردی را از دست ندهید. در چنین مواردی است که روابط میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغاتی آفلاین محسوس است و متوجه میشوید که به چه میزان روی یکدیگر تاثیر مثبت میگذارند.
اگر در مورد روابط بسیار قوی این دو قانع نشدهاید، لازم است که کمی در مورد اعداد و ارقام مستندِ مربوط به این موضوع مهم، مطلع شوید:
– وقتی که فردی هم از فضای آنلاین و هم بواسطه تبلیغ تلویزیونی هدفگیری میشود، ۱۶٪ درصد نرخ تبدیل بیشتری پدید میآورد.
– ۶۵٪ از مدیران مارکتینگ که دیدی سنتی دارند، قصد دارند بودجه تبلیغات آنلاین کمپانی خود را افزایش دهند.
البته آمار و ارقام مربوط به میزان تاثیرگذاری بازاریابی آنلاین و راهکارهای آفلاین بر هم، به اینجا ختم نمیشود.
اجرای راهکارهای تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین، به کسبوکارها کمک میکند تا اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه دهند و فرد کاملا از امکانات محصولات و خدمات مطلع گردد. به همین دلیل، خیلی از کسب و کارها سراغ پیشبرد موازی کمپینهای آفلاین با آنلاین میروند.
چنین رویکردی، میزان اثرگذاری کمپینهای تبلیغاتی را چندین برابر میکند. زیرا کسبوکارها به کمک راهکارهایی چون تبلیغات چاپی، محیطی و تلویزیونی، عموم مردم را هدفگیری میکنند و به برندسازی میپردازند و در کنار این راهکارها، برای اثرگذاری و افزایش میزان فروش، از راهکارهایی استفاده میکنند که مخاطب هدفشان را نشانهگیری میکند و سبب یک تعامل دوطرفه میگردد که عموما این راهکارها آنلاین هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رویکرد بازاریابی و تبلیغات کسبوکارها، کافیست به این صفحه مراجعه و ویدیو قرار گرفته در آن را تماشا کنید.