Take a fresh look at your lifestyle.

۵ راهکار بازاریابی ویدیویی برای رشد کسب‌وکارها

0

قدرت ویدیو غیرقابل چشم‌پوشی است و امروزه به عنوان محتوایی مطرح می‌گردد که بیشترین میزان تعامل را ایجاد می‌کند. هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، آنقدر مناسب است که مقرون به صرفه به حساب می‌آید. راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها بتوانند بواسطه ویدیو روی رشد خود تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه ۵ راهکار را عنوان می‌کنیم که در زیرشاخه بازاریابی ویدیویی قرار می‌گیرند:

۱- قرار دادن ویدیو در صفحه فرود:

تحقیقات و بررسی‌ها روی صفحات فرود مختلف، نشان داده که میزان نرخ تبدیل صفحات فرودی که در آنها ویدیو به کار رفته، حدود ۸۰٪ بیشتر از صفحات فرودی است که حاوی متن و تصاویر هستند. از طرفی میزان Time-on-Site صفحه فرود را افزایش می‌دهد که یکی از کمیت‌های مهم سنجش موفقیت صفحه فرود به حساب می‌آید. از طرفی بسته به هدف صفحه فرودتان، ویدیو به شما این امکان را می‌دهد که در  زمان کم‌تری، کلی محتوا را به مخاطب خود انتقال دهید.

۲- راحت‌تر می‌توانید مخاطبان دارای موبایل را جذب کنید:

در حال حاضر ۵۰٪ افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از طریق موبایل‌ها به وب‌گردی و جستجو می‌پردازند. بازدید از محتواهای نوشتاری و عکس‌دار بواسطه موبایل‌ها با کمی محدودیت همراه است و افراد ترجیح می‌دهند که محتوای مورد نظرشان را در قالب ویدیو تماشا کنند. از طرفی، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که حجم بسیاری از محتوا را یک جا به مخاطب خود ارائه دهید.

۳- محصولات تولیدی خود را حین استفاده نمایش دهید:

نوشتار و تصاویر نمی‌توانند به اندازه ویدیوها، در جذب مخاطب برای فروش یک محصول به کسب‌وکارها کمک کنند. شما می‌توانید با ساختن ویدیوهایی از محصولات تولید شده توسط کسب‌وکار خود، در کنار نشان دادن آن و کاربردش، مخاطب را مستقیما هدفگیری کرده و او را تشویق کنید که محصول تبلیغ‌شده را خریداری کند.

top-reasons-why-you-need-video-marketing

آماری جالب!

۴- از ویدیوها به منظور افزایش میزان تعامل بهره ببرید:

برای مثال می‌توانید یک جلسه سوال و جواب ویدیویی (QA) به صورت آنلاین انجام دهید و اطلاعات مورد نظر مخاطبان کسب‌وکارتان را، مستقمیا به آنها انتقال دهید. وبینارها از مواردی هستند که سبب افزایش تعامل مخاطب می‌شوند و کاملا یک راهکار بازاریابی ویدیویی به حساب می‌آیند.

۵- تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

حرف آخر

همیشه به یاد داشته باشید که باید به واسطه ویدیو، میزان تعامل را افزایش دهید و در تولید ویدیو، کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

سوال اینجاست که شما چگونه از بازاریابی ویدیویی بهره می‌برید؟

ارسال یک پاسخ