Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی ها برای بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی کنند

0


معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی و سازمانی خواست که تبلیغات محیطی برای بازسازی عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری شبستان از یاسوج، فتاح محمدی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۲۸ مهر ) در گردهمایی یاوران حسینی و در جمع برخی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی این استان نهضت حسینی را مرکز عظیم اعتقادی، مذهبی، فرهنگی و ارزشی عنوان کرد و گفت: پایبندی به این نهضت و حرکت در مسیر خط سرخ شهادت، وحدت ملی را به همراه خواهد داشت.


محمدی، افزود: تاریخ و تقویم شیعه با ایثار و مقاومت و آزادی خواهی آغاز شد و این نهضت تا اتصال به قیام مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه شریف) ادامه دارد.


معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد قیام عاشورا را تحول‌ ساز و مکتبی خواند و گفت: این قیام مقدس مبتنی بر سه نص منطق و عقل، حماسه و عزت و عنصر عشق و عاطفه است.


محمدی، نهضت حسینی را تجلی اندیشه و آزادی برشمرد و افزود: ورود به این پایگاه و حرکت در مسیر حق و حقیقت، امنیت پایدار را در پی خواهد داشت.


معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عتبات عالیات و حرم ائمه اطهار ( علیهم السلام ) را پایگاه مستحکم و قوی برای قلوب آزادی خواهان برشمرد.


وی به رسالت روابط عمومی ‌ها در تنویر افکار عمومی و پل ارتباطی دوسویه میان مردم و دستگاه‌ های اجرایی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی ‌ها پیشانی ادارات و پیشقراولان اطلاع‌ رسانی و تبلیغات هستند.


محمدی، از مدیران روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی و سازمانی خواست که تبلیغات محیطی برای بازسازی عتبات عالیات را در دستور کار خود قرار دهند.


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از آمادگی دستگاه‌ های اجرائی برای مشارکت و همراهی در جهت کمک به بازسازی عتبات عالیات نیز خبر داد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ