Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی قرچک برتر شد

0


مسئول روابط عمومی فرماندار شهرستان قرچک گفت: فرمانداری قرچک تعامل خوبی با رسانه ها داشته و در این حوزه خوش درخشیده است.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از مهر،  روابط عمومی فرمانداری قرچک در ارزیابی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری، رتبه دوم را در بین فرمانداری های استان تهران کسب کرد .

حسین ابویسانی در جمع خبرنگاران با تشکر از همکاری رسانه ها با فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: خوشبختانه هم اکنون تعامل خوبی میان مجموعه فرمانداری و اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان قرچک برقرار است .

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان قرچک افزود: تلاش شده است تا از بستر و ظرفیت اصحاب رسانه، تلاش های مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان به اطلاع مردم برسد .

وی با ابراز خرسندی از کسب مقام دوم فرمانداری شهرستان قرچک در حوزه روابط عمومی ادامه داد: روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک در حوزه عملکرد شش ماهه اول سال جاری توانست رتبه دوم را در میان شهرستان های مختلف استان تهران کسب کند .

مسئول روابط عمومی فرماندار شهرستان قرچک متذکر شد: ۸۱۲ خبر از سوی روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک در شش ماهه اول سال جاری در پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران منتشر شده است .

وی بیان داشت: تلاش داریم تا به نقش خود به عنوان یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به خوبی عمل کنیم و در این راستا از نقش و ظرفیت رسانه ها استفاده خواهیم کرد .

ارسال یک پاسخ