Take a fresh look at your lifestyle.

دفتر جدید اینستاگرام و آینده این شبکه اجتماعی

0

بالاخره پس از کلی انتظار کارمندان کمپانی اینستاگرام ، دفتر جدید آنها در مِنلو پارک که در کالیفورنیا واقع شده است، شروع به کار کرد. حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که این دفتر به چه منظور افتتاح شده و این قدر ظاهر متفاوتی دارد؟ در ادامه در کنار پاسخ به این سول، سراغ چشم انداز اینستاگرام از آینده سیستم تبلیغاتی‌اش می‌رویم که رشد بی‌نظیری داشته است.

این فضا به این منظور پدید آمده تا کارمندان بخش خلاقیت اینستاگرام در اینجا به فعالیت خود ادامه دهند و شرایطی در آن فراهم شده تا این تیم، بتواند بیشترین میزان بازدهی را داشته باشد. در حدی این فضا متفاوت است که نویسنده سیاتل نیوز، آن را یک زمین بازی و خیلی سرگرم‌کننده نامیده. این تیم باید بیشتر روی عملکردهای بعدی اینستاگرام و همچنین، سیستم تبلیغاتی این اپلیکیشن تمرکز کند.

b39075ca-90c6-11e6-83ed-f5f4c84ea0bb-780x1132

اینستاگرام تا به امروز توانسته ۵۰۰ میلیون کاربر به خود جذب کند و از سمت دیگر تعداد آگهی‌دهندگان بخش تبلیغات آن، به ۵۰۰ هزار آگهی‌دهنده رسیده که برای تیمش یک رکورد به حساب می‌آید. از طرفی در آمد سال مالی اینستاگرام حدود ۱.۸۶ میلیارد دلار بوده که طبق پیشبینی‌های صورت گرفته توسط eMarketer، درآمد این شبکه اجتماعی تا سال ۲۰۱۸ به میزان ۶.۸۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

اینستاگرام در مارس ۲۰۱۶، تصمیم گرفت که میزان نمایش محتوا کاربران خود را کاهش دهد و از لحاظ فنی، شرایطی فراهم آورد تا افراد فقط بتوانند ۳۰٪ پست‌های کاربرانی که دنبال می‌کنند را ببینند و با توجه به استراتژ‌ی جدید اینستاگرام، این سوال مطرح شده که آیا برای درآمدزایی بیشتر قصد کاهش دوباره میزان نمایش پست‌ها را دارد یا خیر؟

البته میزان سرعت کاهش نمایش پست‌های داخل اینستاگرام به اندازه فیسبوک نخواهد بود و حتی شاید این پیش‌فرض توسط کمپانی اینستاگرام رخ عملی نشود. این موضوع فقط زمانی عملی می‌شود که برنامه درآمدزایی اینستاگرام با مشکل روبه‌رو شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ