Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده بهره برداری روی پیکرهای تبلیغاتی شهر رویان- نوبت دوم

0


مزایده بهره برداری روی پیکرهای تبلیغاتی شهر رویان- نوبت دوم

شرح آگهی

شهرداری رویان در نظر دارد بهره برداری تبلیغاتی بر روی پیکرهای تبلیغاتی به شرح بند ۱ از طریق مزایده به اشخاص حقوقی واجد شرایط و دارای مجوز تبلیغات محیطی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران واگذار نماید. متقاضیان می توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم جهت دریافت اسناد مزایده به شهرداری رویان مراجعه یا از طریق سایت اینترنتی WWW.ROYAN.IR اسناد مربوط به مزایده را دریافت نمایند.
۱- موضوع مزایده : بهره برداری تبلیغاتی بر روی پیکره های تبلیغاتی به شرح ذیل :
الف) دو عدد تابلوهای منصوب بر روی پل عابر پیاده
ب) ۵ عدد تابلوهای تبلیغاتی بر روی تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر
ج) ساخت و بهره برداری از ۱۳ عدد تابلوی تبلیغاتی بر اساس مندرجات اسناد مزایده
۲- موقعیت موضوع مزایده : موقعیت تابلوها و پلهای عابر پیاده ضمیمه پیشنهاد مزایده می باشد.
۳- مبلغ تضمین شرکت در مزایده : مبلغ تضمین شرکت در مزایده برای دو عدد تابلوی منصوب بر روی پل عابر پیاده و ۵ عدد تابلوی تبلیغاتی موجود در سطح شهر و ساخت و بهره برداری از ۱۳ عدد تابلوی تبلیغاتی جمعا به مبلغ ۲۷۳٫۸۴۰٫۰۰۰ ریال می باشد. سایر اطلاعات و جزئیات تفکیکی مربوط به هر تابلو طی لیست جداگانه به پیوست اسناد مزایده می باشد ضمنا سپرده شرکت در مزایده باید بصورت ضمانتنامه معتبر بانکی یا واریز نقدی به حساب سپرده شهرداری رویان باشد.
۴- محل مهلت دریافت اسناد : متقاضیانی حقوقی دارای مجوز تبلیغات محیطی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران می توانند حداکثر تا ساعت ۱۲ مورخ ۹۵٫۸٫۶ با ارائه فیش واریز شده هزینه خرید اسناد به واحد امور قراردادهای شهرداری مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نماید.
۵- مهلت و محل تسلیم پاکات : متقاضیان می بایست اسناد تکمیل شده را تا پایان وقت اداری مورخ ۹۵٫۸٫۶ به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید مربوطه را دریافت نمایند.
۶- تاریخ و محل بازگشایی پاکات : پیشنهادات دریافتی در روز دوشنبه مرخ ۹۵٫۸٫۱۰ در محل کمیسیون معاملات عمده شهرداری رویان بازگشایی و برنده مزایده اعلام خواهد شد. ضمنا سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد مزایده مندرج می باشد.
۷- هزینه خرید اسناد ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که می بایست به شماره حساب ۰۲۱۹۰۶۳۴۸۱۰۰۷ نزد بانک ملی رویان به نام شهرداری رویان واریز و فیش مربوط به آن واحد مالی ارائه گردد ضمنا هزینه فوق به هیج وجه مسترد نخواهد شد.
احمد توکلی
شهردار رویان

ارسال یک پاسخ