Take a fresh look at your lifestyle.

۵ روش دسترسی به مشاوره حقوقی ارزان قیمت

0

اداره کردن یک کسب و کار مانند استخدام کردن نیروی کار نیست و شما هر لحظه ممکن است درگیری های متفاوتی را تجربه کنید. ورود به بازار از طریق راه اندازی کسب و کار بدون کمک افراد حرفه ای و با تجربه عملا کاری بسیار دشوار و حتی غیرممکن است.

در همین رابطه در صورت بهره بردن از کمک افراد باتجربه شما قادر خواهید بود برخی از هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. در ادامه به پنج روش ارزان قیمت دسترسی به خدمات حقوقی برای کسب و کارها خواهیم پرداخت.

۱- جست وجوی اینترنتی

امروزه پاسخ بسیاری از سوالات موجود در میان میلیون ها صفحه اینترنتی است که توسط موتورهای جست وجو در اختیار کاربران قرار می گیرد. بنابراین ممکن است سوالی که در ذهن شما مطرح شده پیش تر توسط دیگران مطرح و حل شده است.

با وجود اطلاعات بسیار زیاد در اینترنت، دستیابی به اطلاعات مورد نظر چندان هم آسان نبوده و نیازمند رعایت برخی مسائل است. استفاده از کلمات مشخص و صحیح به هنگام جست وجو، تشخیص صحیح موضوعات و متن های یافت شده و در نهایت انجام فرآیند جست وجو براساس منطقه ای که در آن قرار دارید از جمله نکاتی است که به هنگام استفاده از موتورهای جست وجو باید آنها را رعایت کنید تا در نهایت به بهترین و مفید ترین نتیجه ممکن دست یابید.

۲- استفاده از وب سایت های دولتی

یکی از بهترین و مطمئن ترین شیوه های دستیابی به مشاوره های حقوقی، مراجعه به وب سایت های دولتی و رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط این وب سایت ها است. در این وب سایت ها شما حتی می توانید به شماره اتاق، آدرس ایمیل و شماره تلفن افراد مرتبط با موضوع مورد نظرتان دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم با آنها ارتباط برقرار کنید.

۳- استفاده از وب سایت های پرسش و پاسخ

وب سایت هایی نظیر Quora و Yahoo فضایی را فراهم کرده اند که کاربران با استفاده از آن می توانند سوالات خود را مطرح کرده و کاربران دیگری که در آن حوزه دارای اطلاعات یا تخصص هستند به این پرسش ها پاسخ خواهند داد. بسیاری از کارشناسان و افراد مطلع در حیطه های مختلف در این وب سایت ها فعالیت می کنند و می توانند دیگر کاربران را با ارائه پاسخ های صحیح و دستورالعمل های لازم راهنمایی کنند. شما همچنین با استفاده از پلتفرم ایجاد شده می توانید پرسش های خود را خطاب به متخصصان و کارشناسان حوزه مورد نظرتان مطرح کرده و منتظر پاسخ آنها باشید.

۴- منابع حقوقی رایگان

به جز وب سایت های اینترنتی، دولت ها منابع و خدمات رایگانی را در قالب محتوای متنی و بصری در اختیار افراد قرار می دهند. هدف از ارائه چنین خدماتی گسترش فعالیت های تجاری و تشویق سرمایه گذاران و کارآفرینان و کمک به آنان در زمینه های مختلف است. به یاد داشته باشید در صورتی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار دارید، استفاده از این منابع برای رفع مشکلات بسیار ضروری به نظر می رسد. یک جست وجوی ساده اینترنتی می تواند شما را در جهت استفاده از این منابع یاری کند.

۵- استخدام یک وکیل خصوصی

هنگامی که فعالیت های تجاری یک شرکت به نقطه مشخصی می رسد، استفاده مداوم از مشاوره های حقوقی یا استخدام یک وکیل اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. بدون استفاده از خدمات حقوقی، ممکن است در نهایت ناچار شوید به میزانی بسیار بیشتر از دستمزد یک وکیل هزینه کنید. استخدام یک حقوقدان متخصص به شما کمک می کند تا از امکان ادامه کارتان مطمئن بوده و موانع قانونی سبب توقف فعالیت های تجاری شما نشود.

روش دیگری که در این زمینه وجود دارد استفاده از خدمات پاره وقت حقوقی است. به این صورت که شما به جای پرداخت دستمزد کامل یک وکیل و استفاده تمام وقت از وی، می توانید لیستی از سوالات خود تهیه و در یک یا دو جلسه آنها را مطرح کنید.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ