Take a fresh look at your lifestyle.

کارشکنی با قرارداد اسپانسرینگ تبلیغات محیطی سازمان لیگ

0


کارشکنی با قرارداد اسپانسرینگ تبلیغات محیطی سازمان لیگ

دعوای پیچیده استقلال-پرسپولیس و تراکتورسازی با سازمان لیگ سرانجام سبب شد تا مسابقات فوتبال، قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی اش را از دست بدهد. قرارداد اسپانسرینگ برای تبلیغات محیطی و سامانه پیامکی ۳۰۴۰ با تشکیلات «اپ سان» که امیر عابدینی خبر بسته شدن قراردادش را یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران لقب داده بود.

به گزارش پایگاه خبری محیطی و به نقل از فرتاک ورزشی، دعوای پیچیده استقلال-پرسپولیس و تراکتورسازی با سازمان لیگ سرانجام سبب شد تا مسابقات فوتبال، قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی اش را از دست بدهد. قرارداد اسپانسرینگ برای تبلیغات محیطی و سامانه پیامکی ۳۰۴۰ با تشکیلات «اپ سان» که امیر عابدینی خبر بسته شدن قراردادش را یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران لقب داده بود.

این قرارداد اما خیلی زود با کارشکنی سه تیم پرطرفدار روبرو شد. آنها که با سامانه دیگری درآمدزایی می کنند، با فشار اپراتور تلفن توانستند قراردادی که فدراسیون بسته بود را هوا کنند. حالا شرایط برای باقی تیم ها سخت شده و کار به جایی رسیده که ۱۳ تیم دیگر لیگ به درآمدی نمی رسند. سهم هر ۱۶ تیم از تبلیغات محیطی از بین رفته است و با لغو قرارداد اسپانسر، سامانه استقلال و پرسپولیس، گرفتن بحث تبلیغات محیطی بازی های دیگر لیگ، اصلا برایش جذابیتی ندارد و به دنبالش نیامده است!

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ