Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص بیش از ۸ هزار متر مربع فضای تبلیغات شهری در قم

0


اختصاص بیش از ۸ هزار متر مربع فضای تبلیغات شهری در قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب بیش از ۸ هزار متر مربع تبلیغات یکپارچه شهری توسط شهرداری قم در سطح شهر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری محیطی به نقل از قم نیوز، وحید وزیری راد در جلسه ستاد خدمات رسانی به عزاداران حسینی که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: بنرهایی که همزمان با ایام عزاداری اباعبدالله(ع) در سطح شهر نصب شده است با هماهنگی و ارائه مجوز از سوی شورای مربوطه بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات تبلیغاتی و فضاسازی شهری امسال به طور مشترک با مجموعه هایی از جمله حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و… انجام شده است، افزود: امسال به طور جدی از نصب آویز روی درختان جلوگیری شده تا آسیبی به آنها وارد نشود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از نصب بیش از ۸ هزار متر مربع تبلیغات یکپارچه شهری توسط شهرداری در سطح شهر خبر داد و گفت: ۱۰۷ سازه پرتابل به متراژ هزار و ۲۸۴ مترمربع، ۱۰۰ سازه استرابورد به متراژ هزار و ۲۰۰ مترمربع، ۲۵ سازه بیلبورد به متراژ هزار مترمربع، ۳۰ عرشه پل به متراژ هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۸۰۰ مترمربع آویز در این ایام به تبلیغات محیطی مناسبی اختصاص گرفته است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع تابلوهای تبلیغاتی شهر برای فرهنگ سازی و فضاسازی متناسب با عاشورا خاطرنشان کرد: تمام هزینه های مرتبط با چاپ و نصب بنر در سطح شهر با استفاده از مشارکت های مردمی انجام شده است.
وزیری راد طراحی، ساخت و نصب المان کتل و سقا در میدان آستانه را مورد توجه قرار داد و گفت: المان زنجیر هم امسال ساخته و در ورودی مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) پردیسان نصب شد.
وی به توزیع سه هزار و ۵۰۰ پرچم مناسبتی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: طراحی نقاشی های متناسب با فضای محرم هم در این ایام انجام شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ