Take a fresh look at your lifestyle.

مدیران تمام موانع پیش روی خبرنگاران را برای اطلاع رسانی بردارند

0


مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: دستور صریح استاندار است که مدیران تمام موانع پیش روی رسانه ها و خبرنگاران را برای اطلاع رسانی از عملکردها و انتقال نظر مردم بردارند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، ادریس سالاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از برنامه های روابط عمومی استانداری ارتباط با رسانه هاست .
وی یادآورشد: در کنار آن، تسهیل سازی شکل کار روابط عمومی های همه بخش های این استان با مطبوعات و خبرنگاران در دستور کار قرار دارد .
سالاری اظهار کرد: به این طریق، روابط عمومی ها خود را مقید می دانند تا ارتباط بگیرند و اطلاعات دستگاه خود را به گوش مردم برسانند و این مسیر اطلاع رسانی بسته شده، باز شود .
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: بخشی از برنامه ها بر می گردد به ارتباط روابط عمومی ها با مردم، تا بتوانند ارتباط نزدیک تری با مردم داشته باشند و مردم احساس کنند که مدیران در تلاش هستند .
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم ارتباط حسنه ای با رسانه ها داشته باشیم و زمینه کار برای آنان فراهم کنیم، این اطلاع رسانی از عملکرد مسئولان به خوبی محقق می شود .
سالاری به رویه سابق اطلاع رسانی از عملکرد دولت از اقدامات انجام شده اشاره کرد و ادامه داد: امروز علاوه بر اطلاع رسانی از عملکرد مسئولان، باید نظر نخبگان و صاحب نظران هم به مردم و مسئولان منتقل شود .
مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: رسانه ها باید با نخبگان و دانشگاهیان مصاحبه و نظر آنان را منتقل کنند تا مسئولان از نیازهای مردم و انعکاس عملکرد خود در میان آنان، مطلع شوند .

ارسال یک پاسخ