Take a fresh look at your lifestyle.

هر کارشناس روابط عمومی، یک سفیر سلامت

0


در راستای استقرار برنامه راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هر کارشناس روابط عمومی، یک سفیر سلامت می شود تا با انتقال مفاهیم راهبردی در حوزه فعالیت خود، به تحقق رسالت دانشگاه که همانا؛ تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه است، کمک نماید.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری آریا از رشت رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در اولین جلسه نشست کارکنان حوزه روابط عمومی دانشگاه با تاکید بر جایگاه و اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی نقش مهمی در اطلاع رسانی نقشه راه و برنامه های استراتژیک دانشگاه ایفا می کند .
یوسف زاده چابک با اشاره به برگزاری جلسات متعدد شورای راهبردی دانشگاه طی ماه های اخیر، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان علی رغم ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد در سال های پیش به خاطر مشکلات مالی دچار روزمرگی شده بود و مهمترین مسئله برای مسؤولین دانشگاه تامین منابع مالی بود. در این راستا تصمیم گرفته شد تا تمام تلاش خود را برای پیدا کردن نقشه راه و طراحی مسیر مناسب به کار بندیم زیرا بدون داشتن نقشه راه به اهداف عالی دانشگاه که همانا ارتقای سلامت جامعه است، دست نخواهیم یافت .
وی با تاکید بر این که تمام افراد در واحد های تابعه دانشگاه باید از نقشه راه استراتژیک دانشگاه اطلاع داشته باشند، تصریح کرد:  کارشناسان و رابطین روابط عمومی نقش مهمی در زمینه اطلاع رسانی ایفا می کنند به طوری که هر کارشناس روابط عمومی باید یک سفیر سلامت در حوزه فعالیت خود باشد .
یوسف زاده چابک خاطر نشان کرد: چشم انداز دانشگاه تا سال ۱۴۰۴ پیش رو بودن در دانشگاه های نسل سوم است و استقرار این مهم متضمن تغییر فرهنگ سازمانی است. در این زمینه نقش روابط عمومی در ارتقای فرهنگ سازمانی نقش کلیدی است و برای ایجاد فرصت های مناسب و استفاده از افرد خلاق، نیاز به تلاش بیشتر و پایش فعالیت ها است .
در پایان رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد؛ با اطلاع رسانی مناسب و اجرای صحیح نقشه راه و برنامه استراتژیک دانشگاه به هدف نهایی که همانا ارتقای سلامت جامعه است، دست یابیم .
گفتنی است: در این جلسه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، مسؤول امور رسانه دانشگاه، و ۵۰ نفر از کارشناسان و رابطین روابط عمومی حضور داشتند. اولین جلسه آموزشی تدوین برنامه راهبردی در حیطه اطلاع رسانی دانشگاه نیز با حضور  دکتر اسماعیل علیزاده – مدرس دانشگاه در زمینه مدیریت استراتژیک برگزار شد و مقرر گردید هر کارشناس روابط عمومی یک سفیر سلامت در حوزه فعالیت خود باشد. برنامه ها و شرح وظایف سفیران سلامت به زودی ابلاغ خواهد شد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ