Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات ویدئویی، راهکار رسیدن به موفقیت جهانی

0

اکنون زمان آن است که جهانی بیندیشید و به تبلیغات ویدئویی خود در شبکه های اجتماعی فکر کنید. در عصر موبایل، این صفحه نمایش های کوچک می توانند فروش شما را فراتر از آنچه فکر می کنید،  ببرند. به این آمار دقت کنید؛ سال گذشته، تبلیغات دیجیتال در اروپا نزدیک به ۱۳درصد افزایش یافته و چیزی که مهم است این است که برای نخستین بار بازار تبلیغات تلویزیونی را تحت الشعاع قرار داده است.

یکی از این ابزارهای دیجیتال، تبلیغات ویدئویی است که تجارب زیادی در اختیار مصرف کنندگان و فرصت های زیادی برای تبلیغاتچی ها و مدیران آژانس های تبلیغاتی گذاشته است. یک رویکرد فراگیر در این زمینه در صورت صحیح بودن می تواند ارتباط مشتری – برند را تغییر دهد. برای رسیدن به این هدف در استراتژی تبلیغات ویدئویی خود نکاتی را مدنظر قرار دهید.

به مخاطبان فکر کنید

آخرین پلتفرم تبلیغات دیجیتال که توسط داده های بزرگ هدایت می شود، مدیران تبلیغات را قادر می سازد تا مخاطبانی با ویژگی های مختلف پیدا کنند. ویدئوهای تبلیغاتی کمک می کنند که به جای رسیدن به گستره وسیع مخاطبان، به افرادی با ویژگی های جمعیت شناختی و سنی مختلف دست یابند.

برندها با این ابزار می توانند برای مشتریان داستان سرایی و در ویدئوی خود ترکیبی از نمودار و اشکال و تصاویر را استفاده کنند. این نمای بصری دادن به پیام یکی از تمایزهای تبلیغات ویدئویی است که همزمان با تصویر، صدا نیز با مخاطب همراهی کند؛ تمایزی که در دیگر ابزارهای تبلیغاتی مانند چاپی و بیلبورد وجود ندارد.

محتوای مرتبط

رونالد اسکاف، مدیر برند و استراتژیست فولکس واگن در کشور چین می گوید: در حالی که تکنولوژی فرصت های جدیدی برای رسیدن به مصرف کنندگان مورد هدف ایجاد کرده است، تمرکز باید روی رسیدن به جامعه هدفی با محتوای مرتبط باشد. ارتباطات اولویت دهی شده با مردم می تواند به شما کمک کند که مخاطبی پیدا کنید که در هر زمان و هر مکان احساس دلبستگی شخصی به برند پیدا کند.

رویکرد جهانی برای معیارهای خود اتخاذ کنید

در ارزیابی مزایای متدهای ویدئویی تبلیغاتی اینترنتی در مقابل متدهای چاپی سنتی، گستردگی بازاریابی مصرف کننده شایان ذکر است که متد سنتی محدودیت های جغرافیایی بسیاری دارد و فقط در ناحیه محلی قابل مشاهده هستند و برای بازاریابی ملی نیاز به صرف هزینه بسیار هنگفتی است.

در این رابطه، تبلیغات اینترنتی کاملا برعکس متد سنتی است و هیچ محدودیت فیزیکی و جغرافیایی ندارد. انجام گیری این تبلیغات به صورت کشوری یا حتی جهانی هیچ گونه محدودیتی ندارد و همه قادر به مشاهده این آگهی ها هستند. برای هر مصرف کننده که کامپیوتری داشته باشد (که در این عصر تقریبا شامل همه مصرف کنندگان می شود) قابل دسترسی است.

آگهی ویدئویی خلاقانه بسازید

هر موضوعی که در ویدئوی خود بگنجانید، به ارزش نشان تجاری تان اضافه شده و به نوعی رشد می کند. چه این ویدئوها تفریحی و خنده دار باشند و چه برای آگاهی و آموزش مردم ساخته شده باشند، می توانند نقش مهمی در ساخت نشان تجاری شما ایفا کنند.

در ضمن به یاد داشته باشید که هرچقدر هم ویدئوهای شما خلاقانه باشند، باز باید به مخاطبان تان توجه کرده و سلیقه شان را در نظر بگیرید. باید بدانید آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه چیزی می خواهند بدانند؟ اینها سوالاتی است که باید در هنگام ساخت ویدئو از خود بپرسید.

تجارب همه جانبه

در عصر کنونی ویدئوهای ۳۶۰ درجه و واقعیت مجازی جای تکنولوژی های قدیمی را گرفته است و باید از این موارد در ساخت ویدئوی تجاری خود بهره بگیرید. این موارد فرصت های زیادی برای برندها خلق می کنند تا به وسیله آن حضور خود را در دنیا پررنگ تر کنند.

برای مثال سال جاری، رویکرد واقعیت مجازی یکی از محبوب ترین رویکردها برای برندها بود و دستگاه های واقعیت مجازی زیادی به منظور مشاهده ویدئوها و فیلم های مربوطه فروخته شد. آینده با سرعت زیاد در حال نزدیک شدن است و باید خود را آماده رویکردهای جدید آتی کرده و تجربه ای همه جانبه برای مخاطب خود ایجاد کنید.

ارتباط با نویسنده: hoda.rezaeii@yahoo.com

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ