Take a fresh look at your lifestyle.

برگزاری شورای روابط‌عمومی ورزش استان تهران

0


جلسه شورای روابط‌عمومی ادارات و حوزه‌های ورزش و جوانان استان تهران با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار قرچک برگزار شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از خبرگزاری فارس  از جنوب استان تهران، ظهر امروز جلسه شورای روابط‌عمومی ادارات و حوزه‌های ورزش و جوانان استان تهران با حضور مسعود مرسل‌پور فرماندار قرچک، مصطفی رهگذر معاون روابط‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری تهران، محسن خادمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، پیام نظر مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران، حسین ابویسانی مدیر روابط‌عمومی فرمانداری قرچک و کلیه مسؤولان روابط‌عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در این جلسه با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از توجه فرماندار قرچک به حوزه ورزش قدردانی کرد و به تشریح خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش شهرستان پرداخت .

* قرچک ۴۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد

محسن خادمی با بیان اینکه شهرستان قرچک دارای ۴ هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته است، بخشی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزش قرچک را برای حاضران بازگو کرد .

وی بیان کرد: از این تعداد ورزشکار ۲۵۵۰ ورزشکار آقا و ۱۹۵۰ بانوی ورزشکار هستند که در عرصه‌های مختلف ورزشی در استان، کشور و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند .

خادمی با بیان اینکه ورزش قرچک در شش ماهه نخست امسال، ۸۰ مقام استانی، ۵۰ مقام کشوری و ۹ مقام ملی را به دست آورده است، ادامه داد: طی یک سال گذشته رشد چشمگیر مدال‌آوران قرچک را شاهد بوده‌ایم .

در ادامه این مراسم پیام نظر مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران نیز با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جلسه در قرچک مواردی را پیرامون اهمیت روابط‌عمومی در عرصه ورزش بیان کرد و پیشنهاداتی به منظور ارتقای بیش از پیش روابط‌عمومی ادارات ورزش در سطح استان ارائه داد .

* محمد طاهری از سوی فرماندار تجلیل شد

از حاشیه‌های این جلسه می‌توان به حضور محمد طاهری فوتسالیست به‌نام و با اخلاق و کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان اشاره کرد که از سوی فرماندار قرچک مورد تجلیل قرار گرفت .

گفتنی است، محمد طاهری که از ورزشکاران قرچک است،‌ امروز پس از بازگشت به همراه تیم ملی فوتسال از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا، دعوت فرمانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان را برای حضور در این جلسه پذیرفت، همچنین در این مراسم از مسعود عبداللهی قهرمان بوکس تجلیل به‌عمل آمد .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ