Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده بهره برداری از سازه تبلیغاتی در همدان

0


مزایده بهره برداری از سازه تبلیغاتی در همدان

شرح آگهی

آگهی مزایده
سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان در نظر دارد نسبت به بهره برداری از سازه تبلیغاتی واقع در پایانه بزرگ به مدت یک سال شمسی از طریق مزایده به افراد حقوقی و حقوقی واجد شرایط به صورت استیجاری واگذار نماید.
خلاصه شرایط مزایده :
۱- داشتن اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه امور مربوطه و ارایه مجوز بهره برداری سازه های تبلیغاتی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
۲- متقاضیان بایستی مبلغی معادل جدول ذیل به عنوان سپرده شرکت در مزایده به صورت ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۱۰۰۷۸۵۰۴۲۸۱۲ بانک شهر شعبه همدان به نام سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان واریز نماید.
۳- کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند پس از انتشار اگهی جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ ۹۵٫۷٫۸ تا ۹۵٫۷٫۲۷ از ساعت ۸ الی ۱۳ به امور قراردادهای سازمان مراجعه و از تاریخ ۹۵٫۷٫۱۵ تا ساعت ۱۴ مورخ ۹۵٫۷٫۲۸ پیشنهادهای خود را تحویل دبیرخانه سازمان نمایند لازم به ذکر است ملاک قبول پیشنهادها حضوری یا از طریق پست تاریخ تحویلی به سازمان می باشد.
۴- شرکت کنندگان بایستی تا پایان وقت اداری ۹۵٫۷٫۲۸ نسبت به ارائه مدارک در پاکتی به صورت لاک و مهر شده و ممهور به مهر مجاز اقدام نمایند و به نشانی همدان بلوار بدیع الزمان طبقه فوقانی پایانه بدیع الزمان سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان کد پستی ۶۵۱۹۶۱۶۱۷۸ حضوری یا پستی تحویل نمایند.
۵- برنده مزایده موظف است سپرده ای معادل ۳ ماه مبلغ پیشنهادی جهت تضمین انجام تعهدات به صورت ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی در هنگام عقد قرارداد در اختیار کارفرما قرار دهد که نحوه وصول و استرداد به تفصیل در قرارداد تشریح میگردد.
۶- برنده مزایده موظف است اجاره ۶ ماه اول قرارداد را در ماه اول کاری به حساب ۰۱۰۵۷۷۴۲۶۱۰۰۹ بانک ملی واریز نماید لازم به ذکر است اجاره ۶ ماه دوم نیز در ابتدای ۶ ماه اخذ می گردد.
۷- حداکثر زمان جهت بررسی پیشنهادها و تشخیص برنده و ابلاغ ۷ روز پس از روز بازگشایی می باشد.
۸- تاریخ بازگشایی پاکت ساعت ۱۰ صبح روز ۹۵٫۷٫۲۹ در دفتر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان می باشد.
۹- برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۷- ۰۸۱۳۴۲۳۴۷۴۶ تماس حاصل نمایند.
۱۰-حضور پیشنهاددهندگان و یا نمایندگان آنها در جلسه کمیسیون معاملات بلامانع است.
۱۱- تاریخ انتشار آگهی نوبت اول ۹۵٫۷٫۸
۱۲- تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم ۹۵٫۷٫۱۵
۱۳- تاریخ بازگشایی پاکت ها ۹۵٫۷٫۲۹ ساعت ۱۰ صبح در دفتر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری همدان

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ