Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاص کیوسک های نیروی انتظامی ساری در مبلمان شهری

0


اختصاص کیوسک های نیروی انتظامی ساری در مبلمان شهری

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه در بحث مبلمان شهری، کیوسک‌های نیروی انتظامی باید مناسب‌سازی تا شهر زیباتر شود، گفت: راهنمایی و رانندگی نسبت به جانمایی این فضاها برای زیباتر شدن شهر اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری محیطی به نقل ازتسنیم ساری، محمد حسن محمدی کیادهی عصر روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد شهدای نیروی انتظامی را گرامی داشت و افزود: در باغ شهادت برای ایثارگران و نیروهای نظامی و انتظامی همواره باز است.
وی با بیان اینکه در بحث مبلمان شهری، کیوسک‌های نیروی انتظامی باید مناسب ‌سازی تا شهر زیباتر شود، گفت: راهنمایی و رانندگی نسبت به جانمایی این فضاها برای زیباتر شدن شهر اقدام کند.
کیادهی با اشاره به اینکه تمام پروژه‌های شهرداری ساری متعلق به مردم است، افزود: نباید عضو یا اعضایی از شورای شهر ساری، پروژه‌های شهرداری را به نام خود کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر ساری اموال کسب شده خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دهند، تصریح کرد: برای مقابله با تشویش اذهان عمومی، اعضای شورای اسلامی شهر با این اقدام همکاری کنند.
وی با اشاره به اینکه همچنان مراسم‌ بسیاری با بودجه شهرداری ساری برگزار شد که در آن برخی نامزدها و اعضای شورا دخیل هستند، افزود: رئیس شورای اسلامی شهر ساری با این اقدامات برخورد کند.

علی اکبر ذلیکانی، عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز با بیان اینکه ایام هفته دقاع مقدس را گرامی می‌ داریم، گفت: معرفی ارزش‌های ایثار و شهادت در همه ایام سال از سوی رسانه‌ها بازگو شود.
وی با اشاره به اینکه کسب و کارهایی که با نام نیروی انتظامی در استان احداث می‌شود باید از شهرداری مجوز بگیرد، افزود: نیروی انتظامی نماد قانون بوده و باید در این حوزه نیز قانونمند باشد.

ذلیکانی با بیان اینکه خروج اماکن نظامی از داخل شهر باید در نیروی انتظامی استان محقق شود، تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در این زمینه کمک می‌کند.
این عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه پلیس راهور مرکز استان با کمبود نیروی کادر مجرب و کارآزموده برخوردار است، افزود: فعالیت مرکز مدیریت ترافیک شهرداری ساری برای رفع این خلا در حوزه ساماندهی ترافیک مرکز استان بیشتر شود.

پرویز شعبانی، عضو شورای اسلامی شهر ساری و رئیس اسبق فرماندهی انتظامی مرکز استان نیز با تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی، گفت: در ایام سال تحصیلی، حضور نیروی انتظامی و پلیس در سطح شهر باید محسوس تر باشد.

وی با بیان اینکه اقدام شهرداری در فعالیتهای عمرانی و بازگشایی برخی خیابانها بسیار موثر بوده است، افزود: طرح جامع ترافیک مصوب شده و امیدواریم این طرح زودتر اجرایی شود.
شعبانی با تاکید بر ساماندهی خودروهای شخصی در مرکز استان باید از سوی راهنمایی و رانندگی استان بیشتر شود، تصریح کرد: امیدواریم نظارت ناجا بر خودروهای شخصی بیشتر توجه شود.

ارسال یک پاسخ