Take a fresh look at your lifestyle.

ثبت نام در کنفرانس سئو سال ۲۰۱۶ آغاز شد

0

سئو و بهینه سازی سایت – نویسنده : فرید اسدی – ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

روز ۸ مهر، “دومین کنفرانس سئو ایران”، توسط ای‌نتورک (آژانس دیجیتال مارکتینگ) و کوبو (اولین سیستم اتوماتیک دریافت بک‌لینک) برگزار خواهد شد و در این رویداد، پیتر کورولو – با تجارب بین‌المللی در شرکت‌های آلمانی، سوییسی، یونانی و روسی – ، فرید اسدی، سعید نجاران و کاوه اکبرزاده به عنوان سخنران، حضور پیدا خواهند کرد.

محوریت اصلی این همایش، ورود به نسل جدید بهینه‎سازی برای موتورهای جستجو است و تمرکز آن بر بهبود نتایج رتبه‎بندی موتورهای جستجو به کمک آخرین راهکارها خواهد بود.

در این همایش، آینده‌ی موتورهای جستجو و مسیر درست استفاده از استراتژی‌های مختلف و نحوه‌ی سئوی اصولی، مورد بررسی قرار می‌گیرد و همچنین، سخنرانان در مورد آینده‌ی فاکتورهای سئو و تکنولوژی‌های جدید این زمینه، اطلاعاتی را ارایه می‌دهند.

از مهمترین بخش‌های این همایش، می‌توان به تمرکز بر آخرین راهکارهای بدست آوردن ترافیک ارگانیک اشاره کرد.

از موارد دیگری که در این همایش مورد بحث قرار می‌گیرد، سئوی Off Site است که بیشتر با بدست آوردن بک‌لینک‌های باکیفیت میسر می‌شود.

زمان و محل برگزاری:

محل: تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده فنی دانشگاه تهران، ساختمان انستیتو مهندسی نفت، طبقه ۵، شتابدهنده آواتک
زمان: ۸ مهر، ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵:۳۰* برای کاربران ای‌نتورک تخفیف ۳۰ درصدی در نظر گرفته شده است. این تخفیف محدود بوده و برای ۳۰ نفر اول اعمال خواهد شد. شما می‌توانید با کد تخفیف anetwork30off با ۳۰٪ تخفیف در این کنفرانس شرکت کنید.

برچسب ها : سئو, همایش

فرید اسدی

فرید به عنوان Inbound Marketing Manager در ای‌نتورک فعالیت می‌کند. او به طراحی رابط کاربری، آنالیز و سئو نیز می‌پردازد. از نظر وی، شیرین‌ترین کارهای دنیا با ترکیب ابزارهای مختلف اتفاق می‌افتند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر را بسیار می‌پسندد و طرفدار نگاهی متفاوت به سئو به عنوان متریک‌هایی به منظور بهبود تجربه کاربر – نه تماماً – است.

نوشته قبلی pr-2

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ