Take a fresh look at your lifestyle.

چگونگی تعامل روابط عمومی ها با خبرنگاران تبیین شود

0


فرماندارویژه شهرستان جهرم گفت: باید جایگاه و اهمیت رسانه ها و چگونگی تعامل روابط عمومی ها با خبرنگاران تبیین شود.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، مهندس صحرائیان در نشست روابط عمومی ادارات به نقش مشترک روابط عمومی ها و رسانه ها در امر اطلاع رسانی اشاره و بیان داشت:روابط عمومی ها و رسانه ها با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه های اطلاع رسانی مشترک دارند .
 
وی افزود: روابط عمومی های ادارات  به عنوان منبع پیام و تأمین کننده اطلاعات برای رسانه ها و رسانه ها نیز انعکاس دهنده فعالیت و عملکرد آنان هستند
فرماندارویژه شهرستان جهرم عنوان داشت: هر دو انتظارات متفاوتی از یکدیگر دارند و در عین حال معذوریت ها و محدودیت هایی نیز پیش روی آنها قرار دارد .
مهندس صحرائیان تصریح کرد: رشد و شکوفایی شهرستان در گرو همدلی همه افراد جامعه است. انتظاری که روابط عمومی ها و خبرنگاران از یکدیگر دارند باید معقولانه باشد .
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی هم در انعکاس دستاورد هایشان وظیفه مهم و ضروری دارند و تمام رؤسای ادارات و متصدیان روابط عمومی دستاوردها و عملکرد دولت را برای مردم تبیین نمایند .
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خاطر نشان کرد:اصحاب رسانه عامل مهمی در انعکاس و تشریح عملکرد فعالیت های دستگاه های اجرایی هستند و می توانند با شفاف سازی و اغنای افکار عمومی حقایق را تشریح نمایند .
مهندس صحرائیان در ادامه ابراز داشت:تعامل روابط عمومی و رسانه ها می توانند نقطه قوتی در معرفی شهرستان جهرم در سطح کشور داشته باشد .
وی اضافه کرد: ارتباط صحیح با رسانه‌ها یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط عمومی‌هاست، در واقع سازمان و روابط عمومی موفق است که رسانه‌ها را در کنار خود و خبرنگاران را همراه با خود داشته باشد .
 
مهندس صحرائیان با اشاره  به اینکه یکی از بزرگترین پروژه هایی که در آینده نزدیک در سطح کشور و شهرستان انجام خواهد گرفت سرشماری نفوس و مسکن است گفت: سرشماری نفوس و مسکن  در توزیع منابع در سطح کشور و توسعه شهرستان در برنامه ششم توسعه نقش ویژه ای دارد و اهالی رسانه درشهرستان در تحقق هرچه بهتر این سرشماری می توانند نقش پررنگی ایفاء نمایند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ