Take a fresh look at your lifestyle.

توصیه هایی کاربردی برای مدیران (۱۲) / استفاده از فهرست های چکیده

0

به عقیده بسیاری از دانشمندان ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم. ویژگی بارز این دوره گسترش خارق العاده حجم اطلاعات و همچنین وسایل ارتباطی است. در این میان آنچه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به روز رسانی دانش و مهارت های افراد در همه کسب و کار ها است.

این موضوع شاید در وهله نخست جزو برنامه روزانه بسیاری از افراد باشد، اما نکته اصلی درک تفاوت میان به روزرسانی اطلاعات معمولی با به روز رسانی اطلاعات کاربردی و تخصصی است. در واقع ممکن است همه افراد به طور روزانه سایت های خبری مهم را چک کرده و اخبار منطقه خود را دنبال کنند.

با این حال این نوع به روز رسانی اطلاعات مربوط به ایده امروز ما نیست. به روز رسانی اطلاعات در اینجا به معنای افزایش دانش و مهارت در زمینه کسب و کار تخصصی افراد است. بدون شک این امر یکی از مهم ترین فعالیت های برندهای بزرگ دنیا را تشکیل می دهد، با این حال در مورد برندهای معمولی یا شرکت های تازه تاسیس ماجرا کاملا متفاوت است.

بسیاری از مدیران این گونه شرکت ها با اهمیت و تاثیر افزایش مهارت و تخصص کارمندان آشنا نیستند و این امر یکی از تفاوت های اصلی میان آنها و مدیران موفق را رقم زده است. در عین حال امروزه به روز رسانی دانش و مهارت دیگر تنها از طریق مطالعه کتاب ها حاصل نمی شود.

ظهور اینترنت، کتاب های الکترونیک و از همه مهم تر سایت های ارائه دهنده چکیده کتاب های مهم و تخصصی از موقعیت های طلایی عصر ما محسوب می شود. اهمیت اصلی این ایده در افزایش کارآمدی کارمندان و مدیران شرکت است. در وهله دوم نیز می توان به تاثیر این ایده بر مدیریت بهینه زمان اشاره کرد.

ایده

اگر نسبت به روش به روز رسانی دانش و مهارت خود نگران هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از لیست های چکیده حاوی اسامی مقالات، کتاب ها و پژوهش های جدید در حوزه تخصصی کسب و کارتان است. علاوه بر فهرست کامل کتاب ها و پژوهش های تازه تالیف شده در زمینه تخصصی شما، این لیست ها حاوی مشخصات نویسنده به همراه تحصیلات و از همه مهم تر چکیده کتاب یا مقاله مورد نظر است.

این چکیده ها به شما کمک خواهد کرد تا محتوای اصلی کتاب مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان ممکن مطالعه کرده و به این ترتیب علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود، زمان مورد نیاز برای به روز رسانی اطلاعات تان را نیز به طرز محسوسی کاهش دهید.

از سوی دیگر استفاده از این فهرست های چکیده مزیت دیگری نیز برای شما در بر خواهد داشت. در حقیقت در اغلب این فهرست ها لیست جامعی از کتاب های مرتبط با کسب و کار شما و امتیازی که سردبیر آن فهرست ها به این کتاب ها داده اند موجود است. به این ترتیب اگر قصد مطالعه کامل یک کتاب در حوزه کسب و کار تخصصی خود را داشته باشید این فهرست ها کمک شایانی به شما در انتخاب کتاب مورد نظرتان خواهد کرد.

به همه این مزیت ها سرویس پاسخگویی تلفنی و آنلاین موسسات ارائه دهنده این لیست های چکیده را نیز باید اضافه کرد. به این ترتیب هر کجا که احساس کردید نیاز به کمک و مشاوره دارید می توانید با پرداخت مبلغی اندک از توصیه های مشاوران حرفه ای این موسسات بهره مند شوید.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– اگر با مطالعه این ایده قصد استفاده از سرویس فهرست های چکیده را پیدا کرده اید به طور قطع سوال اصلی شما در مورد چگونگی پیدا کردن یک موسسه معتبر در زمینه کسب و کارتان خواهد بود. راه  حل تا حد زیادی آسان است؛ مراجعه به کتابخانه ها، دانشکده های اقتصاد و مدیریت و همچنین یک جست وجوی ساده در اینترنت. پس از انتخاب موسسه مورد نظر بهتر است پیش از شروع به همکاری اندکی در خصوص سابقه و کیفیت خدمات آن موسسه تحقیق کنید. مشتریان قبلی موسسه می توانند گزینه مناسبی باشند.

– امروزه با پیشرفت چشمگیر دنیای اینترنت اغلب موسسات ارائه دهنده فهرست های چکیده به وب سایت ها مهاجرت کرده اند، بنابراین همکاری با این نوع وب سایت ها گزینه آسان و مطمئن تری محسوب می شود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ