Take a fresh look at your lifestyle.

انتصاب مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن

0


با صدور حکمی از سوی محمد ابراهیم پورزندی ، مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن امیر آشتیانی عراقی به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن منصوب شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی ،در حکم صادره از سوی دکتر پورزرندی آمده است :

جناب آقای امیر آشتیانی؛ نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن منصوب می شوید .

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استعانت از حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) در جهت رشد و شکوفایی موسسه اعتباری ثامن موفق و موید باشید .”

امیر آشتیانی عراقی  پیش از این سمت مدیر طرح و برنامه گروه توسعه مالی مهرآیندکان را بر عهده داشت وسابقه مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل فرابورس ایران و ،سردبیری و دبیر سرویسی بخش مالی روزنامه های ایران، ابرار اقتصادی، خورشید  همشهری اقتصاد و باشگاه خبرنگاران جوان را در کارنامه دارد .

 وی  دانش آموخته مدیریت مالی از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد است و به عنوان رئیس هیات مدیره گروه رسانه ای بازار سرمایه ، مدیریت هفته نامه بورس و ماهنامه بازار و سرمایه  را به عنوان نشریات تخصصی حوزه مالی کشور بر عهده دارد .

آشتیانی عراقی در حال حاضر عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران است و سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری تابان فردا ، سرمایه گذاری پایندگان ، خدمات بیمه ای آرمان فرزام کیش بورس بین المللی نفت ایران را در کارنامه کاری خود دارد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ