Take a fresh look at your lifestyle.

آدیداس و تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی

0


آدیداس و تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی

مطمئنا با شنیدن برند آدیداس مفاهیمی مثل کیفیت، کلاس بالا، زیبایی در طراحی شکیل و … به ذهن شما منتقل می شود و به نظر می رسد آدیداس تصویر برند بسیار شاخصی از خود ساخته است.

در واقع این تصویر برندیست که در طول زمان براساس کمپین های تبلیغاتی و عرضه محصولات آدیداس در بهترین شکل ممکن که در ذهن مشتریان شکل گرفته است.

اینبار آدیداس برای تبلیغات کفش کتانی، تبلیغات شگفت انگیز و منحصر به فردی را خلق نموده است. در این کمپین تبلیغاتی گسترده با بهره گیری از تصاویر جاذبه های تبلیغاتی و خزندگان، توانسته ایده های تبلیغاتی جالب توجه ای را به عرصه نمایش بگذارد.

دیدن تصاویر تبلیغاتی کفش کتانی آدیداس، به دلیل بکارگیری طرح و رنگ های شاد و زنده حسی از نشاط و سرزندگی را به مخاطب القا می کند و بعلاوه نشان دادن این تصاویر در قالب صاعقه، طبیعت، گزند هزار پا و آفتاب پرست، نشان دهنده نوع کیفیت و مقاومت این محصول در برابر حوادثی از این قبیل می باشد و بدین جهت پیام تبلیغاتی « تمام روز من در رویای کفش کتانی بودم» در این باره طراحی گردیده است و در حقیقت تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی آدیداس اعتماد مخاطبین را می تواند دوچندان کند.

تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی آدیداس

تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی آدیداس

تبلیغات شگفت انگیز کفش کتانی آدیداس

 

آژانس تبلیغاتی: Lifelounge, ملبورن، استرالیا
کارگردان خلاقیت: Daniel Pollock
مدیر هنری: Dimitri Kalagas
کپی رایتر: Chris Cork
انتشار: ۲۰۰۸ سپتامبر

مفهوم تصویر برند

تصویر برند مجموعه برداشت ها و تصوراتی است که از کل موجودیت یک برند (از جمله کیفیت و نقاط ضعف و قوت) چه براساس واقعیت و چه براساس برداشت ذهنی در ذهن مخاطبان برند شکل گرفته است. تصویر برند در طول زمان براساس کمپین های تبلیغاتی و عرضه محصول در ذهن مشتریان شکل می گیرد و از ثبات نسبی برخوردار است و با تجربه ای که مشتریان از محصولات شرکت به دست می آورند تثبیت می شود. تصویر برند با گذر زمان به دست می آید و به راحتی عوض نمی شود. به بیان دیگر تصویر برند نخستین کلماتی است که با شنیدن نام برند به ذهن شما خطور می کند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ