Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی ها عملکرد ادارات را از طریق رسانه ها منعکس کنند

0


فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: روابط عمومی ها عملکرد ادارات را با هماهنگی فرمانداری ویژه جهرم از طریق رسانه ها برای مردم تبیین کنند.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از برنا از فارس، علیرضا صحرائیان در نشست روابط عمومی ادارات به نقش مشترک روابط عمومی ها و رسانه ها در امر اطلاع رسانی اشاره و بیان داشت:روابط عمومی ها و رسانه ها با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه های اطلاع رسانی مشترک دارند .

 وی افزود: روابط عمومی های ادارات به عنوان منبع پیام و تأمین کننده اطلاعات برای رسانه ها و رسانه ها نیز انعکاس دهنده فعالیت و عملکرد آنان هستند.

فرماندارویژه شهرستان جهرم عنوان داشت: هر دو انتظارات متفاوتی از یکدیگر دارند و در عین حال معذوریت ها و محدودیت هایی نیز پیش روی آنها قرار دارد.

صحرائیان تصریح کرد: رشد و شکوفایی شهرستان در گرو همدلی همه افراد جامعه است. انتظاری که روابط عمومی ها و خبرنگاران از یکدیگر دارند باید معقولانه باشد.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی هم در انعکاس دستاورد هایشان وظیفه مهم و ضروری دارند و تمام رؤسای ادارات و متصدیان روابط عمومی دستاوردها و عملکرد دولت را برای مردم تبیین نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خاطر نشان کرد:اصحاب رسانه عامل مهمی در انعکاس و تشریح عملکرد فعالیت های دستگاه های اجرایی هستند و می توانند با شفاف سازی و اغنای افکار عمومی حقایق را تشریح نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه ابراز داشت:تعامل روابط عمومی و رسانه ها می توانند نقطه قوتی در معرفی شهرستان جهرم در سطح کشور داشته باشد.

صحراییان اضافه کرد: ارتباط صحیح با رسانه‌ها یکی از کلیدهای موفقیت عملکرد سازمان‌ها و روابط عمومی‌هاست، در واقع سازمان و روابط عمومی موفق است که رسانه‌ها را در کنار خود و خبرنگاران را همراه با خود داشته باشد.

وی با اشاره  به اینکه یکی از بزرگترین پروژه هایی که در آینده نزدیک در سطح کشور و شهرستان انجام خواهد گرفت سرشماری نفوس و مسکن است گفت: سرشماری نفوس و مسکن در توزیع منابع در سطح کشور و توسعه شهرستان در برنامه ششم توسعه نقش ویژه ای دارد و اهالی رسانه درشهرستان در تحقق هرچه بهتر این سرشماری می توانند نقش پررنگی ایفاء کنند.

ارسال یک پاسخ