Take a fresh look at your lifestyle.

۳۰ درصد بیلبوردهای قم در اختیار برنامه‌های فرهنگی است

0


۳۰ درصد بیلبوردهای قم در اختیار برنامه‌های فرهنگی است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ، اعلام کرد : احیای بیلبوردهای فرهنگی و معرفی کالاهای ایرانی با رویکرد ترویج اقتصاد مقاومتی در راس برنامه‌های سازمان زیباسازی است .
به گزارش مجله خبری محیطی ، وحید وزیری‌راد با بیان اینکه فرهنگ سازی بومی – دینی به کمک رسانه‌های جمعی امکان پذیر است ، گفت : مسئولان استان باید بسترهای توسعه خودجوش و مستقل رسانه‌ها را فراهم آورند و فضای اقتصاد رسانه‌ها توسعه یابد .
وی افزود : بیش از ۳۰ درصد سازه‌های تبلیغاتی شهر در اختیار برنامه‌های فرهنگی است ، لذا احیای بیلبوردهای فرهنگی و معرفی کالاهای ایرانی با رویکرد ترویج اقتصاد مقاومتی در راس برنامه‌های سازمان زیباسازی است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم مهم‌ترین وظیفه یک رسانه وسیع‌ الطیف را انتقال پیام فرهنگی ارزیابی کرد و گفت: سهل الوصول کردن و ساده سازی مفاهیم پیچیده و انتزاعی اجتماعی از جمله رویکردهایی است که در سازمان زیبا سازی مد نظر است.
وزیری راد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، نماز ، حجاب و عفاف را از جمله برنامه‌های خود در زیباسازی شهری بیان کرد و گفت : ایجاد آرامش و یکپارچه سازی در امر تبلیغات شهری از اولویت‌ها و نیازهای امروز قم است .
وی در پایان با تأکید بر اینکه برای زیباسازی شهر قم سلیقه یک میلیون نفر ملاک است ، گفت : شهر قم باید از نظر چشم انداز شهری به یک آرامش و هارمونی لطیف دست یابد و از اغتشاش و ناهمگونی بصری رهایی پیدا کند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ