Take a fresh look at your lifestyle.

مزایده اجاره استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر دورود

0


مزایده اجاره استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهر دورود

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی
شهرداری دورود در نظر دارد نسبت به اجاره استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی واقع در سطح شهر از طریق مزایده عمومی به اشخاص و شرکت های واجد شرایط اقدام نماید . لذا از کلیه متقاضیان (کلیه شرکت های تبلیغاتی و اشخاص حقیقی) دعوت به عمل می آید ظرف مدت ۱۷ روز از تاریخ استعلام ، پیشنهادات خود را در پاکت دربسته تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۵٫۶٫۲۰ به واحد دبیرخانه شهرداری تحویل نمایند .

شرایط مزایده :
۱- میزان سپرده شرکت در مزایده ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که می بایست به صورت ضمانتنامه بانکی یا فیش واریزی به حساب ۰۱۰۵۹۳۶۸۸۶۰۰۲ سپرده نزد بانک ملی شعبه بلوار معلم واریز نماید به پیشنهادهای فاقد سپرده ، سپرده های مخدوش – سپرده های کمتر از میزان مقرر چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۲- زمان محل و نحوه دریافت اسناد شرکت در مزایده روز پنجشنبه از مورخ ۹۵٫۶٫۴ تا پایان وقت ادای روز شنبه مورخ ۹۵٫۶٫۲۰ می باشد .
۳- آخرین مهلت تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۵٫۶٫۲۰ به آدرس : دورود ، بلوار معلم ، میدان ولایت ، ساختمان شهرداری ، واحد دبیرخانه شهر دورود می باشد .
۴- به پیشنهادهای فاقد امضا مخدوش مشروط و پیشنهادهای که بعد از انقضا مدت مقرر در فراخوان واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۵- جلسه بازگشایی پاکت های مزایده راس ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۹۵٫۶٫۲۲ می باشد .
۶- مبلغ پایه اجاره ماهانه ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد .
۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج شده است .
۸- شهرداری در رد یا قبول هر کدام از پیشنهادات مختار است .
۹- هزینه چاپ آگهی به عهده برنده مزایده می باشد .
منصور خسروی – شهردار دورود

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ