Take a fresh look at your lifestyle.

رفع آلودگی های بصری در کرج امری ضروری است

0


رفع آلودگی های بصری در کرج امری ضروری است

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج ، اعلام کرد : رفع آلودگی های بصری شهر کرج امری ضروری است که تحقق این مهم از دغدغه های سازمان زیباسازی در راستای ایجاد فضای مطلوب شهری می کاهد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، حسین عطایی در نشست با معاونان خدمات شهری و مسئولان زیباسازی مناطق ۱۲ گانه کرج که در محل سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد ، بر ضرورت رفع آلودگی‌های بصری در مناطق تاکید کرد و گفت : مسئولان مربوطه در هر منطقه موظف‌اند با توجه به سیاست‌گذاری‌های سازمان زیباسازی برخی معضلات شهری اعم از آلودگی‌های بصری را رفع کنند .
وی با بیان اینکه تمام پروژه‌هایی که با سیما و منظر شهری مرتبط هستند باید پیوست سازمان زیباسازی را داشته باشند ، افزود : گزارش عملکرد مسئولان زیباسازی به‌صورت ماهانه رصد می‌شود و لازم است این مسئولان با همکاری خدمات شهری مناطق وظایف خود را به‌درستی انجام دهند .
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج همچنین در این جلسه بر امحاء تبلیغات غیرمجاز ، ساماندهی سازه‌ها ، داربست‌ها و نمایشگاه‌ها در سطح شهر ، توجه به زیباسازی معابر و خیابان‌ها و نظارت مسئولان زیباسازی بر این مهم تأکید کرد و گفت : شناخت و آسیب‌شناسی معضلات شهری و ارائه راهکارهایی برای رفع این معضلات ، تدوین قوانین جدید و تکمیل قوانین موجود در زیباسازی به‌منظور بهبود عملکرد ، فراهم‌سازی بسترهای فرهنگی ، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی و جانمایی صحیح آن‌ها و حذف زوائد بصری از موضوعاتی است که باید به آنها رسیدگی شود .
در ادامه این جلسه علی خوشگرد ، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج ارائه برنامه‌های منسجم جهت زیبایی بصری شهر را مهم برشمرد و گفت : کرج به دلیل قرار گرفتن در مجاورت تهران وضعیت مناسبی در نمای بصری نداشته و در اکثر اقدامات از دیگر کلانشهرها الگوبرداری کرده است به همین سبب ارائه برنامه منسجم در کلانشهر کرج از ضروریات به شمار می‌رود .
این مسئول برگزاری دوره‌های آموزشی برای مسئولان زیباسازی و خدمات شهری مناطق ۱۲ گانه را به‌منظور ایجاد تعامل و همکاری بین نهادهای خدمت رسان مدیریت شهری پیشنهاد کرد و گفت : اجرای جزء به‌ جزء عملیات پاک‌سازی آلودگی‌های بصری با همکاری این دو نهاد آغاز شود .
وی در پایان‌بر برنامه‌ریزی مطلوب و حوزه‌بندی مناطق جهت حذف زوائد بصری تأکید کرد و افزود : در این صورت تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر با دقت و نظارت بیشتری امحاء می‌شوند .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ