Take a fresh look at your lifestyle.

خودنمایی تابلوهای مناسبتی تاریخ گذشته در شیراز

0


خودنمایی تابلوهای مناسبتی تاریخ گذشته در شیراز

اخیرا بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی متعددی به مناسبت های مختلف در شهر شیراز اکران شده است ، اما به نظر می رسد با به اتمام رسیدن این مناسب ها هنوز این تابلوهای تبلیغاتی پابرجا هستند و شهرداری قصد جمع آوری آنها را ندارد .
به گزارش مجله خبری محیطی ، امروزه در شهرهای مختلف نصب تابلوها و بیلبوردهای فرهنگی و مناسبتی در معابر و خیابان ها ، به یک اصل در مدیریت شهری تبدیل شده است و شهرداری ها در ایام مذهبی نظیر شهادت ها و اعیاد و یا مناسبت های مهم روز و با هزینه زیاد اقدام به نصب تابلوهای مناسبتی می کنند که کار بسیار پسندیده ای است اما بعد از آن چه ؟!
آیا تابلوهای نصب شده باید آنقدر بر در و دیوار شهر بمانند تا یا باد و طوفان آنها را از بین ببرد یا آفتاب باعث پوسیدگی و از بین رفتن آن ها شود ؟
آیا پس از نصب این تابلوها متولی خاصی در شهرداری شیراز وجود ندارد که با پایان یافتن تاریخ مصرف تابلوها، آنها را جمع آوری کند ؟
به عنوان نمونه در عکس فوق بیلبوردی را مشاهده می کنید که در مقابل ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شیراز در زمان مسابقات جهانی کشتی در اردیبهشت ماه از سوی شهرداری نصب شد و به ورزشکاران خارجی در بدو ورود به شیراز خوش آمد می گفت ، اما متاسفانه با گذشت سه ماه از آن زمان همچنان این تابلو در فرودگاه شیراز خودنمایی می‌کند .
گفتنی است ، نظیر این تابلوهای تبلیغاتی این روزها در سطح شهر شیراز بسیار وجود دارند ، که جا دارد شهرداری شیراز برای سر و سامان دادن به سیما و منظر شهری ، در اقدامی انقلابی نسبت به جمع‌آوری تابلوهای تاریخ مصرف گذشته اقدام نماید .

ارسال یک پاسخ