Take a fresh look at your lifestyle.

سامسونگ سه ستاره درخشان

0

امروزه زندگی بدون تکنولوژی و ابزارهای آن غیر قابل تصور است. پیشرفت های سخت افزاری توام با دگرگونی های نرم افزاری روی هم رفته عصر نوینی را رقم زده است که علاوه بر بازیگران اصلی و قدیمی در عرصه های مختلف نوآوری، تولید و حتی بازاریابی محصولات مصرفی، نویدبخش حضور بازیگران تازه و پرشور با ایده های بکر و انقلابی بوده است.

با نگاهی به اطراف خود در محیط کار و زندگی، اسمی که شاید بیش از هر برند دیگری به چشم می آید سامسونگ است. اما چه شد که سامسونگ به این درجه از پیشرفت و اقبال عمومی رسید؟ چه عوامل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باعث شد که این شرکت در رقابت بین غول های صنعتی و تجاری در سطح جهانی بتواند جایگاه شایسته ای برای خود و کشورش به دست آورد؟

کتاب سامسونگ سه ستاره درخشان، تألیف تونی میچل و ترجمه محمود متحد کتابی است که در آن نویسنده، شرکت سامسونگ و کشور کره جنوبی را به عنوان الگوی توسعه صنعتی بررسی کرده است و نشان داده که چگونه شرکتی که با کسب و کارهای کوچک شروع کرد، اینک به یکی از غول های دنیای الکترونیک تبدیل شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: فرهنگ کار در سامسونگ متکی بر این باور بنیادی است که کارکنان با ارزش ترین دارایی آن هستند. احترام و توجه صادقانه به هر کارکن در سازمان، اصلی اساسی است که شرکت بر پایه آن اصل عمل می کند. ما معتقدیم که با احترام متقابل، درک متقابل، اعتماد متقابل، ارتباط علنی، شفافیت و فرصت هایی برای رشد، کارکنان حداکثر توانایی شان را به کار خواهند گرفت و نسبت به کارشان صادق، دلسوز و متعهد خواهند بود.

این کتاب ۳۱۵ صفحه ای در ۱۰ فصل توسط انتشارات افرند به چاپ رسیده است.

ارسال یک پاسخ