Take a fresh look at your lifestyle.

هزینه ۶ میلیارد دلاری برندهای FMCG در تبلیغات دیجیتال Digital Advertising

0

تبلیغ‌کنندگان کالاهای تند مصرف یا Fast-moving consumer goods یا Consumer Packaged Goods امسال حدود ۶ میلیارد دلار روی تبلیغات دیجیتال هزینه می‌کنند.

محصولات تند مصرف FMCG یا CPG محصولاتی هستند که همه‌روزه توسط اکثریت افراد مصرف می‌شوند.
تبلیغ‌کنندگان آمریکایی کالاهای تند مصرف در سال ۲۰۱۶ در نظر دارند ۵٫۹۷ میلیارد دلار روی تبلیغات دیجیتال Digital Advertising هزینه کنند که نسبت به سال ۲۰۱۵ ، حدود ۱۸٫۲% افزایش داشته است.

طبق گزارش منتشرشده از emarketer این تبلیغات سالانه حدود ۸٫۷% از مجموع هزینه‌های تبلیغات دیجیتال آمریکا را پوشش می‌دهد.
علیرغم اینکه صنعت CPG آمریکا یکی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان دیجیتال شده است اما کماکان این بخش نسبت به تبلیغ‌کنندگان سایر صنایع عقب‌تر است. طبق گزارش emarketer امسال حدود ۶ بیلیون دلار معادل ۸٫۷ % توسط صنایع آمریکایی صرف تبلیغات دیجیتال شده است درحالی‌که تبلیغ‌کنندگان بزرگ‌تری همچون کمپانی Procter Gamble و لورآل L’Oréal بخش بیشتری از بودجه خود را صرف تبلیغات دیجیتال می‌کنند.
Digital Advertising 01
بااینکه در سال ۲۰۱۵ علاوه بر سایر تبلیغات محیطی، روی تبلیغات موبایلی، ویدئوهای دیجیتال و … در نظر گرفته‌شده بود، بااین‌حال در سال ۲۰۱۶ تمام تمرکز تبلیغات به این سمت کشیده شده است.

در مورد تبلیغات موبایلی و ویدئوهای دیجیتال، برندها با توجه به عادت‌های مشتریان عمل می‌کنند، آن‌ها با استفاده از میانگین انبوهی از سلایق مشتریان اقدام به ساخت ویدئوهای دیجیتال و تبلیغات موبایلی می‌کنند. با بررسی میانگین ۱۰ صنعتی که از طرف emarketer بررسی شد، پیش‌بینی می‌شود تبلیغات صنعت CPG بین سال‌های ۲۰۱۵ تا سال ۲۰۲۰ به‌طور میانگین ۱۳٫۵% رشد داشته باشد و به بالاترین نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) برسد.
Digital Advertising 02
همان‌گونه که در جدول مشخص است: تقریباً تمامی صنایع بررسی‌شده توسط eMarketer پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۰ در هزینه‌های تبلیغاتشان رشد داشته باشند. رقمی که در سال‌های قبل تک‌رقمی بود تا سال ۲۰۲۰ دورقمی خواهد شد. جالب است این نتیجه در مورد تولیدکنندگان CPG بالاتر از نرخ متوسط است.

تولیدکنندگان محصولات تند مصرف CPG و تولیدکنندگان محصولات مصرفی جزو بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان رسانه‌های دیجیتال هستند. اطلاعات دریافتی از Kantar Media نشان داد که شرکت Procter Gamble با صرف هزینه‌ی ۲ میلیارد دلار در آمریکا، بزرگ‌ترین خریدار تبلیغات رسانه‌ای (به‌جز دیجیتال) در سال ۲۰۱۵ بوده است. این در حالی است که شرکت لورآل با صرف هزینه‌ی ۱٫۲۲ میلیارد دلار در حوزه‌ی تبلیغات سنتی در سال ۲۰۱۵ در رده‌ی هفتم قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ