Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی‌های برتر ادارات محمودآباد معرفی می‌شوند

0


مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد از انتخاب و معرفی روابط عمومی های برتر شهرستان محمودآباد در هفته دولت خبر داد

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  خبرآنلاین، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان محمودآباد پیش از ظهر امروز و با حضور حسین زراعتی معاون فرماندار محمودآباد و محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری محمودآباد و مسوولان روابط عمومی ادارات شهرستان محمودآباد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .
محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه ضمن تبریک ولادت با سر سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، روابط عمومی را یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر دانست و گفت: این حوزه متعلق به شاغلین یک حرفه نیست بلکه ویژه تمام کسانی است که به اخلاق حسنه ستوده اند و خداوند نعمت پاسخگویی خوش رویانه به همنوعان را به آنان عطا کرده است .
وی با اشاره اهمیت توجه به کارکردها و ماموریت های روابط عمومی در ادارات گفت: روابط عمومی مکمل و عضو لایمفک مدیریت به شمار رفته و هر مدیری برای نمایش توانمندی و خدماتش در هر سازمانی نیازمند روابط عمومی توانمند و پویا می باشد .
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان محمودآباد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت از روابط عمومی های ادارات شهرستان خواست تا نسبت به مستند سازی و نشر و اطلاع رسانی اقدامات دولت یازدهم به عموم مردم اقدام نمایند .
وی گفت: درنظر است بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دولت در شهرستان محمودآباد برگزار گردد و این برنامه ها در قالب روز شمار به کلیه ادارات از سوی فرمانداری ابلاغ خواهد شد و انتظار میرود روابط عمومی های ادارات شهرستان در اجرای هر چه باشکوهتر این برنامه ها مشارکت و همکاری نمایند .
مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد همچنین از تجلیل روابط عمومی های برتر شهرستان محمودآباد در طی ایام هفته دولت خبر داد و گفت: در نظر است از ۳ مسئول روابط عمومی فعال و برتر ادارات شهرستان که در اجرای برنامه های هفته دولت تلاش وافری از خود نشان دهند تجلیل و قدردانی بعمل آید .
وی همچنین با اشاره به کارکردهای فضای مجازی به عنوان یک رسانه در بهره مندی از نظرات شهروندان و تشریح اقدامات ادارات شهرستان جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به شهروندان خواستار تعامل بیشتر روابط عمومی ها با اصحاب رسانه و دقت و بهره مندی مطلوب تر از رسانه های مجازی شد .
وی تصریح کرد : روابط عمومی ها به عنوان گوش شنوا و چشم بینا و زبان گویای دستگاههای دولتی نقش بسزایی در ایجاد تعامل هر چه بیشتر مردم با دولت و جلب رضایتشان داشته و امید میرود مجموعه روابط عمومی های ادارات ضمن تقویت جایگاه روابط عمومی در تحقق ماموریت های خود تلاش بیشتری از خود به نمایش بگذارند .
وی در پایان گفت: اقدامات خوبی از سوی دولت تدبیر و امید در تمامی حوزه ها صورت گرفته و در نظر است نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید به همت کلیه ادارات شهرستان برگزار گردد و هفته دولت بهترین فرصت جهت به تصویر کشیدن تلاشهای کارگزاران نظام بشمار میرود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ