Take a fresh look at your lifestyle.

انتقاد علیه داعش بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی شیکاگو

0


انتقاد علیه داعش بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی شیکاگو

یک سازمان خیریه اسلامی در شیکاگو ، اقدام به خرید و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی با محتوای انتقاد علیه اعمال خشونت آمیز داعش نموده است .
به گزارش مجله محیطی ، اخیراََ خیابان ها و بزرگراه های شیکاگو شاهد بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگی است که داعش را خطاب قرار داده و از اعمال این گروه تروریستی تکفیری انتقاد کرده است .
بر روی این بیلبوردهای تبلیغاتی ، عبارت ” ای داعش ! تو خراب کردی (گند زدی) # از طرف مسلمانان واقعی” به چشم می خورد .
یکی از مسئولین سازمان اسلامی «چشم انداز صدا» و کمپین «داعش خراب کرد ! » در رابطه با این کمپین تبلیغاتی گفت : در سایه فشارهای بی وقفه ای که این روزها مسلمانان آمریکایی متحمل آن هستند ، این کمپین برای محکوم کردن اقدامات جنایت آمیز داعش راه اندازی شد ، خصوصا پس از آنکه مسلمانان بیشترین قربانیان جنایات این گروه تروریستی تکفیری را تشکیل می دهند.
لینا سلیمان ، ادامه داد : آمارها نشان می دهد که گروه تروریستی داعش مسلمانان را بیش از پیروان سایر ادیان و مذاهب ، هدف حملات وحشیانه خود قرار داده اند .
وی خاطر نشان کرد : امروزه مشکل اصلی رسانه ها این است که نتوانسته اند حقیقت خطرات داعش را نشان دهند . داعش دشمن بشریت و بیش از همه دشمن مسلمانان است .
لینا سلیمان نصب این بیلبوردها در خیابان ها و بزرگراه های شیکاگو را در راستای مبارزه با تفکرات افراطی داعش و به منصه ظهور گذاردن چهره ناب اسلام و مسلمانان خواند و تاکید کرد: این بیلبوردهای تبلیغاتی ، به نوعی دیدگاه انسان های حقیقی را که به دنبال زندگی مسالمت آمیز هستند ، منتشر کرده است .
سازمان «چشم انداز صدا» یک سازمان خیریه اسلامی است که به گفته مسئولین آن، در نظر دارد به تشریح و تبیین نظرات و دیدگاه های اسلام ناب بپردازد و بحران های به وجود آمده برای مسلمانان را مدیریت کرده و در مقابل اسلام هراسی و چالش افراط گرایی در میان جوانان مسلمان ، قد علم نماید .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ