Take a fresh look at your lifestyle.

ساخت تیزر تبلیغاتی با الهام از بازی پوکمون

0

همزمان با معرفی و عرضه بازی جذاب پوکمون به بازار، بسیاری از علاقه مندان بازی های موبایلی در سراسر جهان به انجام این بازی می پردازند و به طور کلی به هرچیزی که با این بازی محبوب در ارتباط باشد توجه نشان می دهند. از این رو بسیاری از شرکت های تجاری و کسب و کارها تصمیم گرفته اند تا با مشارکت در بازی پوکمون و انعقاد قرارداد رسمی با شرکت Niantic که سازنده این عنوان محسوب می شود به نوعی توجه کاربران بازی پوکمون را به خود جلب کرده و میزان فروش کالاها و خدمات شان را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

شهر بازل سوییس که سومین شهر بزرگ این کشور محسوب می شود به دلیل برگزاری فستیوال هنری بازل شهرتی جهانی دارد. با این حال یک آژانس گردشگری مستقر در این شهر به نام آژانس گردشگری بازل به منظور افزایش میزان گردشگران این شهر، به ساخت تیزر تبلیغاتی با استفاده از کاراکترهای بازی پوکمون اقدام کرده است. در این آگهی ویدئویی به نظر می رسد که شخصیت های بازی پوکمون در شهر شورش کرده و با عصبانیت به شهروندان حمله می کنند.

گفتنی است آگهی تبلیغاتی مذکور شخصیت های بازی پوکمون را در سراسر شهر بازل نظیر بانک ها، پارک ها، رستوران ها و حتی استادیوم فوتبال آن نشان می دهد که مشغول پرتاب پوکبال به سوی توریست ها و شهروندان هستند و این موضوع با استقبال گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. ۴۹میلیون بازدید در سایت فیس بوک و ۲۲۵هزار مشاهده در سایت یوتیوب در مدت زمانی کوتاه که از زمان انتشار این آگهی تبلیغاتی می گذرد بیانگر جذابیت آن در میان کاربران بوده است.

تیزر تبلیغاتی مذکور در انتها بینندگان را به وب سایت آژانس گردشگری شهر بازل هدایت می کند که در آن اطلاعاتی در رابطه با یک فستیوال محلی مربوط به بازی پوکمون، محل فروش بهترین کاپ کیک های پوکمونی و مکان هایی در شهر بازل که بهترین آیتم های بازی پوکمون در آن وجود دارد، در اختیار کاربران قرار می دهد.

آگهی تبلیغاتی آژانس گردشگری بازل با همکاری شرکت بازاریابی دیجیتال Fadeout و با هدف افزایش تعداد گردشگران شهر بازل ساخته شده است.

گفتنی است مسئولان بخش گردشگری بازل امیدوارند با ساخت و انتشار آگهی های تبلیغاتی از این دست، تعداد بیشتری از گردشگران جوان را برای سفر به سومین شهر بزرگ سوییس ترغیب کرده و از این طریق میزان درآمدهای شهر خود را افزایش دهند.

Christine Waelti  مدیر بخش بازاریابی و ارتباطات در آژانس گردشگری شهر بازل معتقد است: «در تیزرهای تبلیغاتی با نشان دادن نقاط جذاب برای کاربران بازی پوکمون می توانیم بازل را به مقصد تعداد قابل توجهی از گردشگران جوان تبدیل کرده و به این واسطه میزان حضور گردشگران در این شهر را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.»

به گفته وی، «پس از انتشار تیزر تبلیغاتی شهر بازل که با الهام از بازی پوکمون ساخته شده است تعداد بسیاری از کاربران با آژانس گردشگری بازل تماس گرفته و سوالاتی در رابطه با وضعیت اقامت در شهر و برنامه ریزی به منظور بازدید از بازل مطرح کرده اند».

وی افزود: «افزایش حجم قابل توجه تماس ها با آژانس نشان دهنده موفقیت آگهی تبلیغاتی مذکور بوده که این موضوع رویای هر شخصی است که در حوزه بازاریابی فعالیت می کند.»

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ