Take a fresh look at your lifestyle.

نشست روابط عمومی‌های آموزش و پرورش جنوب استان بوشهر برگزار شد

0


نشست کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی قطب جنوب آموزش و پرورش استان بوشهر متشکل از ۹ شهرستان و به میزبانی شهرستان دیر برگزار شد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از مهر، احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش دیر عصر چهارشنبه در این نشست گفت: روابط عمومی یک صنعت و هنر است و دارای قدمت ۵۰ ساله در کشور بوده و مثابه پلی بین سازمان مربوطه و افکار عمومی جامعه است .

وی با بیان اینکه روابط عمومی آینه تمام نمای یک سازمان است، افزود: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دارای نقشی ارزشمند و تاثیر گذار هستند .

عبدالله زاده، اظهار داشت:پرهیز از هرگونه حاشیه و اندیشیدن به کار حرفه‌ای و تعامل با همه اجزای دستگاه و رویکرد بسیار خوب مدیران آموزش و پرورش با روابط عمومی موجب رشد و جایگاه روابط عمومی ها خواهد شد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر،با بیان اینکه خلاقیت در روابط عمومی می تواند باعث موفقیت مجموعه خود شود، خاطرنشان کرد: از طریق نوآوری و خلاقیت در پیشبرد اهداف، می‌توان میزان رضایتمندی را ارتقاء داد و امورات مربوطه را به بهترین شکل ممکن به انجام رساند .

کارشناس روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز در این نشست گفت: ارتباط روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها باید به بهترین شکل ممکن باشد .

حسین اسدی با بیان اینکه در این همایش سه کارگاه با عنوان‌های ادبیات و روابط عمومی، ارتباطات و تحریف‌های شناختی و مکاتبات اداری و ویراستاری در روابط عمومی‌ها تشکیل شد، خاطرنشان کرد: اگر مجموعه‌ای می‌خواهد موفق عمل کند قطعاً باید روابط عمومی آن فعال و پویا باشد چرا که یک روابط عمومی آیینه هر نهاد، ارگان و اداره‌ای است .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ