Take a fresh look at your lifestyle.

بالای خط، منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ

0

گوناگون – نویسنده : رامین جابری – ۱۳ مرداد ۱۳۹۵

بالای خط، نام وبلاگ جدید آژانس دیجیتال مارکتینگ ای‎نتورک است که در آن بیشتر روی تبلیغات محیطی، چاپی و خلاقیت و برندینگ تمرکز می‎شود. نام این وبلاگ از عبارت Above The Line گرفته شده‎است که مخفف آن، به روش‎های تبلیغاتی‎ای تعلق می‎گیرد که عموم مردم را هدفگیری می‎کنند و مانند روش‎های آنلاین، هدفمندی خاصی نمی‎توان برای آن‎ها درنظر گرفت.

البته محوریت این وبلاگ، بیشتر روی ایده‎هایی است که در ایده‌پردازی تبلیغات آنلاین الهام‌بخش هستند و همچنین ماموریت دیگری دارد که روی میزان خلاق بودن ذهن مخاطبانش تاثیر بگذارد.

شاخه‎های اصلی بالای خط عبارتند از:

گرافیک در تجارت: گرافیک همیشه در فعالیت‏‎های تجاری حضور داشته و مانند چاشنی روی طعم هر فعالیت تجاری تاثیر می‎گذارد و نقش تعیین کننده دارد. عمده مطالبی که در این بخش می‎بینید، درباره تغییر لوگو‎ها وتحلیل آنها هستند. البته در کنار لوگوها، خلاقیت‎های گرافیکی درون تبلیغ‎های چاپی و محیطی را هم، زیر ذره‎بین قرار گرفته‌اند.

logo-change

از مطالب بخش گرافیک در تجارت

-تحلیل تبلیغات خارجی  و داخلی: در این بخش بیشتر با تحلیل‎های کامل و حساب شده ایده‎های تبلیغاتی روبرو می‎شوید.

– تبلیغات محیطی: پشت هر بیلبوردی، داستانی نهفته است که در بالای خط، همه آن داستان‎ها بازگو می‎شود و اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

– ایده‎پردازی و خلاقیت: مهمترین عامل موفقیت کمپین‎های تبلیغات محیطی، ایده‎پردازی و خلاقیت به کار رفته در آنها به حساب می‎آید. این بخش از بالای خط به این موضوع مهم اختصاص داده شده‌است تا شما را از بهترین نمونه‎ها با خبر سازد.

برچسب ها : تبلیغات

رامین جابری

من از دوره نوجوانی به حوزه تولید محتوا علاقمند شدم و با روی کار اومدن رسانه‌های اجتماعی، تصمیم گرفتم به صورت جدی در زمینه تولید محتوا در این رسانه‌ها، به فعالیت بپردازم. به شدت به مد، موسیقی بین ‌المللی، آشپزی مدرن و بازی‌های ویدئویی علاقه دارم و زمان فراغتم هم صرف همین موارد می‌کنم.

نوشته قبلی Control-top-half

ارسال یک پاسخ