Take a fresh look at your lifestyle.

عذرخواهی دومینو پیتزا از مشتریان خود

0

شرکت رستوران های زنجیره ای دومینو اعلام کرد که این شرکت سال ها از آن دسته مشتریان خود که در آخر هفته ها اقدام به سفارش پیتزا می کردند مبلغی بیش از قیمت اعلام شده دریافت کرده است. مدیران این رستوران زنجیره ای ضمن اظهار پشیمانی از وضعیت ایجاد شده اعلام کردند که تمام تلاش خود را برای اصلاح امور انجام خواهند داد.

رستوران های زنجیره ای دومینو پیتزا برای سال ها از دوشنبه تا شنبه محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می داد. این رستوران هم اکنون با ابراز پشیمانی از دریافت هزینه اضافه از مشتریان اعلام کرده است که طرح فروش پیتزا با قیمت مناسب را به منظور جبران اشتباه این برند مشهور به هفت روز هفته گسترش خواهد داد. همچنین دومینو پیتزا اعلام کرد که کارزار عذرخواهی از مشتریان و پرداخت خسارت به کسانی را که هزینه بیشتری نسبت به قیمت های اعلام شده پرداخته اند آغاز خواهد کرد.

در این راستا شرکت دومینو پیتزا به افرادی که بیش از قیمت مشخص شده پرداخت کرده اند پیتزای رایگان اهدا کرده یا به این افراد کارت های هدیه ۱۰۰ دلاری ارائه می شود که با استفاده از آن می توانند در تمامی شعب دومینو به صرف پیتزا بپردازند. گفتنی است که این رقم می تواند به مدت یک سال هزینه  پیتزای یک فرد بزرگسال را تأمین کند.

گفتنی است ارائه امتیازهای متنوع به مشتریان دومینو به این دو مورد ختم نشده و این برند مشهور در صنعت فست فود علاوه بر موارد مذکور به مشتریان خود بسته ای با برند دومینو که با عکس نماد تبلیغاتی آن است ارائه می کند. همچنین بعضی از مشتریان خوش شانس دومینو می توانند هدایای ارزشمندتری نظیر یک عدد تابلوی بزرگ از جنس نئون و با نام دومینو دریافت و در اتاق نشیمن خود نصب کنند.

این کارزار که شعار اصلی آن «Pizza Payback» است تنها جنبه دلجویی از مشتریان رستوران های زنجیره ای دومینو را نداشته و همزمان می تواند جایگاه این برند موفق را نزد مخاطبان آن ارتقا داده و دومینو پیتزا را به عنوان برندی که همواره با صداقت عمل می کند به مشتریان معرفی کند، آن هم در شرایطی که واقعیت درباره محصولات این شرکت به گونه دیگری است.

در حالی که پرداخت ۸ دلار برای یک پیتزا در رستوران های زنجیره ای دومینو بسیار زیاد به نظر می رسد، این موضوع به سلیقه شما بستگی دارد. با این حال ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که در صورت تمایل شما به خرید از رستوران های دومینو پیتزا آنها می توانند به آسانی مبلغ قابل توجهی را از شما دریافت کنند.

با وجود نحوه قیمت گذاری دومینو کسانی که ترجیح می دهند غذای مورد علاقه خود را از دومینو خریداری کرده و در جای دیگری آن را صرف کنند، شانس دیدن تنور چرخ دار دومینو را از دست می دهند که به باور برخی این موضوع موجب تسکین مشتریان این برند خواهد بود.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ