Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات جذاب بیسکویت بر روی پله برقی

0


تبلیغات جذاب بیسکویت بر روی پله برقی

دیدن تبلیغات فیلم یا کارتون های تلویزیونی محبوب در مکان های مختلف خاطره ای به یاد ماندنی را می تواند در ذهن مخاطب یادآور شود. به این سبب تبلیغات جالب توجه کارتون سیمپسون‌ها بر روی پله برقی اثری به یاد ماندنی را خلق نمود.

بهره گیری محصول MOVIE از کارتون سیمپسون‌ها که یک کارتون پویانمایی آمریکایی است برای معرفی بیسکویت این برند به شیوه ای خلاقانه اجرا شده گردیده و همچنین حرکت بیسکویت ها به وسیله پله برقی به گونه ای است که گویی این شخصیت کارتونی در حال خوردن محصول MOVIE می باشد.

تبلیغات جذاب بیسکویت بر روی پله برقی تبدیل به یک حرکت پویانمایی هیجان انگیزی شده است که به طور ناخودآگاه چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. زیبایی اجرای این تبلیغات باعث ماندگاری نام این برند در خاطر مشتریان می شود.

طراحان: Gabriel Queiroz, Ricardo Balbin
محصول سال: ۲۰۰۷

درباره سیمپسون‌ها

سیمپسونز یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمایی آمریکایی ساخته مت گرونینگ است که برای شبکه رسانه‌ای فاکس ساخته می‌شود. این سری نمایشی طنز از سبک زندگی خانواده سیمپسون‌ها است که از هومر، مارج، بارت، لیسا و مگی تشکیل شده. این مجموعه فیلم در شهر ساختگی اسپرینگفیلد اجرا می‌شود که فرهنگ آمریکایی، ارتباطات تلویزیونی و دیگر رفتارهای انسانی را به تصویر می‌کشد.

این خانواده در ابتدا توسط گرونینگ کمی قبل از شروع مجموعه انیمیشنی کوتاه به کارگردانی جیمز ال. بروکس ساخته شد. او یک خانواده از هم گسیخته را ساخت و آن‌ها را بر اساس خانواده خودش نام گذاری کرد و خود را بارت می‌داند. در ۱۹ آوریل ۱۹۸۷ این مجموعه بخشی از نمایش تریسی آلمن شد. پس از پخش سه فصل، مجموعه به یک نمایش نیم ساعتی پربیننده تبدیل شد که برای فاکس اهمیت داشت، اولین مجموعه این شبکه که در لیست ۳۰ مجموعه برتر در یک فصل قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ