بررسی تاثیر بنر و صفحه فرود در نرخ تبدیل در یک نمونه موردی
بررسی نمونههای موردی – نویسنده : رامین شجاعی – ۴ مرداد ۱۳۹۵
معرفی مشتری:
چالش: افزایش اعضاء
بررسی صفحه فرود کمپین A:
همان طور که قابل مشاهده است٬ در کمپین دوم تمام مواردی که در بالا ذکر شد لحاظ شدند و نترای توانست نتایج متفاوتی را دریافت کند.
برچسب ها : طراحی
رامین شجاعی
مدتی است که وارد زمینه دیجیتال مارکتینگ شدم و در دپارتمان ارتباط با مشتری فعالیت میکنم. همیشه دوست دارم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و نسبت به محیط و مسائل اطرافم بسیار کنجکاو هستم. به بازیهای ویدیویی، موسیقی، مسافرت، ماجراجویی و ورزشهای هیجانی مثل بانجی جامپینگ و کارتینگ بسیار علاقه مندم.