Take a fresh look at your lifestyle.

​بررسی تاثیر بنر و صفحه فرود در نرخ تبدیل در یک نمونه موردی

0

بررسی نمونه‌های موردی – نویسنده : رامین شجاعی – ۴ مرداد ۱۳۹۵

معرفی مشتری:

چالش: افزایش اعضاء

old-banner-2old-banner-1old-banner-3old-landing-page

صفحه فرود اولیه

بررسی صفحه فرود کمپین A:

new-banner-1new-banner-3new-banner-2

سری بنر دوم

second-landing

صفحه فرود در کمپین دوم

همان طور که قابل مشاهده است٬ در کمپین دوم تمام مواردی که در بالا ذکر شد لحاظ شدند و نت‌رای توانست نتایج متفاوتی را دریافت کند.

برچسب ها : طراحی

رامین شجاعی

مدتی است که وارد زمینه دیجیتال مارکتینگ شدم و در دپارتمان ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنم. همیشه دوست دارم چیزهای جدیدی یاد بگیرم و نسبت به محیط و مسائل اطرافم بسیار کنجکاو هستم. به بازی‌های ویدیویی، موسیقی، مسافرت، ماجراجویی و ورزشهای هیجانی مثل بانجی جامپینگ و کارتینگ بسیار علاقه مندم.

نوشته قبلی online-advertising-kpi

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ