Take a fresh look at your lifestyle.

تبلیغات در شهر قزوین ساماندهی نشده است

0


تبلیغات در شهر قزوین ساماندهی نشده است

فاطمه اشدری ، عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،‌ اظهار داشت : چند سالی است که از موضوع سیاست‌گذاری و ساماندهی تبلیغات در شهرداری می‌گذرد ولی با وجود برگزاری جلسات و مصوبات همچنان در بی‌سامانی تبلیغات محیطی به سر می‌بریم .
به گزارش مجله خبری محیطی ، عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد : با اضافه شدن کانال تلگرام به ابزارهای رسانه‌ای و تسریع و ایجاد سرعت در برقراری ارتباط و تبادل‌نظر بین مردم و دستگاه‌های شهرداری و اعضای شورا ، برخی مواقع شنیده می‌شود که برخی از مدیران یا اعضا ، نگاه خود را طوری نسبت به مدیریت شهری تفسیر یا ارائه می‌دهند که در ذهن شهروند این‌گونه تصور می‌شود که مصوبه شورا است .
اشدری ادامه داد : قبل از اینکه این اقدام اثرات منفی و ناباورانه‌ای را در محیط شهری و شهروندان ایجاد ‌کند ، بهتر است در موضوع فوق یعنی کانال تلگرام و سامانه‌های تبلیغاتی دیگر و ابزار تبلیغاتی سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی و روابط عمومی شورا و شهرداری در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود .
وی اضافه کرد : این اقدامات از سوی کمیسیون فرهنگی و ورزشی به همراه رؤسای سازمان‌های تبلیغاتی تعیین و تکلیف و شورای سیاست‌گذاری تشکیل و نتایج آن به شورای اسلامی شهر قزوین ابلاغ شود .
عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد : تحقق این مهم منجر به رفع ابهام برای افراد ، اشخاص و نمایندگان شورا و مدیران دستگاه‌های برون شهری و درون شهری است که در نهایت شهروندان از امور مطلع می‌شوند .
اشدری خاطرنشان کرد : اعضای شورا اشراف داشته باشند هر موضوعی که در قالب تعیین و تکلیف در راستای اجرای موضوعی به مدیران شهرداری ابلاغ یا به شهروندان اطلاع‌رسانی می‌شود ، مصوبه کمیسیون مربوطه شورا را داشته باشد .
وی تشریح کرد : باید بین سازمان زیباسازی شهرداری قزوین و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تعامل و هماهنگی لازم به عمل آمده تا با یک اقدام فرهنگی مناسب از سوی این دو نهاد ، عکس‌های خاطره‌آفرین و ارزشمند شهدا در تمام نقاط شهر به طور زیبا و ارزنده نصب شود .
این مسئول ادامه داد : این تلاش سازمان زیباسازی و تعامل آن با بنیاد شهید و امور ایثارگران بسیار ارزنده است چراکه تمام شهر به قاب شهیدان زینت داده می‌شود .

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ